Biuletyn Informacji Publicznej
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej EMPEC Sp. z o.o.
drukuj

Przetargi

Informacja o wyborze wykonawcy - sprawa 13/2024

  • Sprawa nr 13/2024 - informacja o wyborze wykonawcy na wykonanie dokumentacji technicznej

O G Ł O S Z E N I E
o zakończeniu Wstępnych Konsultacji Rynkowych
rozpoczętych ogłoszeniem z dnia 02.07.2023 r., 

numer sprawy: 7/2024

Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej „EMPEC” sp. z o.o. w Ustce informuje o zakończeniu w dniu 12.11.2024 Wstępnych Konsultacji Rynkowych, rozpoczętych ogłoszeniem z dnia 02.07.2024 r., dotyczących modernizacji kotłowni rejonowej przy ul. Krótkiej 12 w Ustce oraz budowy nowego źródła ciepła przy ul. Darłowskiej w Ustce opartego o wysokosprawną kogenerację, OZE i wysokosprawny kocioł gazowy.

Konsultacje przeprowadzono zgodnie z Regulaminem Wstępnych Konsultacji Rynkowych, w szczególności z § 8 ust. 1 i 3, w celu uzyskania niezbędnych informacji wspierających przygotowanie przyszłego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Dziękujemy za zaangażowanie i przekazane informacje. Uczestnicy Konsultacji zostaną powiadomieni o wszczęciu postępowania w sprawie udzielenia zamówienia lub nawiązania współpracy w formule wybranej na podstawie wyników Konsultacji w pierwszym kwartale 2025 roku.

Zapytanie ofertowe nr 13/2024

Prezes Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej "EMPEC" Sp. z o.o. w Ustce ogłasza rozpoczęcie postępowania o udzielenie zamówienia na: "Wykonanie dokumentacji technicznej na wykonanie sieci ciepłowniczej wraz z przyłaczeniami do budynków przy ul. Kosciuszki 6,8 i 10 w Ustce".

Przedmiot umowy obejmuje wykonanie dokumentacji technicznej na wykonanie sieci ciepłowniczej wraz z 8 przyłączami do budynków przy ul. Kościuszki 6, 8 i 10 w Ustce. 

Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do zaproszenia.

Ofertę należy złożyć elektronicznie: empec@partner.net.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12 listopada 2024r. do godziny 10.00. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert nie będzie brana pod uwagę przy ocenie ofert. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.11.2024r. o godz. 11.00 w biurze spółki przy ul. Bałtyckiej 5A.

Informacja o wyborze oferty wg. kryteriów opisanych w części VIII zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego www.empec.pl, na stronie BIP Zamawiającego oraz przesłana Wykonawcom, którzy złożyli oferty.

Osobami upoważnionymi do kontaktów z Wykonawcami jest: Anna Kochańska – spec. ds. inwestycji, e-mail: akochanska@empec.pl, tel. (59) 8143-426, kom. 784-982-183.

Informacja z otwarcia ofert i unieważnieniu postępowania

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: Wykonanie dokumentacji technicznej na wykonanie sieci cieplnej wraz z przyłączeniami do budynków przy ul. Kościuszki 6, 8 i 10 w Ustce", oznaczenie sprawy nr 12/2024 z dnia 16.10.2024r.

Wydłużenie terminu składania ofert ( Ogłoszenie nr 12/2024 ) do dnia 31.10.2024r. do godz. 15.00

Pozostałe warunki postepowania o udzielenie zamówienia publicznego na " Wykonanie dokumentacji technicznej na wykonanie sieci cieplnej wraz z przyłaczeniami do budynków przy ul. Kosciuszki 6, 8 i 10 w Ustce " w trybie zapytania ofertowego pozostają bez zmian.

Link do ogłoszenia: Ogłoszenie nr 12/2024

Zapytanie ofertowe nr 12/2024

Prezes Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej „EMPEC” Sp. z o.o. w Ustce ogłasza rozpoczęcie postępowania o udzielenie zamówienia na: ” Wykonanie dokumentacji technicznej na wykonanie sieci ciepłowniczej wraz z przyłączeniami do budynków przy ul. Kościuszki 6, 8 i 10 w Ustce” w trybie zapytania ofertowego.

Przedmiot umowy obejmuje wykonanie dokumentacji technicznej na wykonanie sieci ciepłowniczej wraz z 8 przyłączami do budynków przy ul. Kościuszki 6, 8 i 10 w Ustce.

Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do zaproszenia.

Ofertę należy złożyć elektronicznie: empec@partner.net.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25 października 2024r. do godziny 10.00. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert nie będzie brana pod uwagę przy ocenie ofert. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25 października 2024r. o godz. 11.00 w biurze spółki przy ul. Bałtyckiej 5A.

Informacja o wyborze oferty wg. kryteriów opisanych w części VIII zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego www.empec.pl, na stronie BIP Zamawiającego oraz przesłana Wykonawcom, którzy złożyli oferty.

Osobami upoważnionymi do kontaktów z Wykonawcami jest: Anna Kochańska – spec. ds. inwestycji, e-mail: akochanska@empec.pl, tel. (59) 8143-426, kom. 784-982-183.

Informacja o wyborze wykonawcy - sprawa 9/2024

  • Sprawa nr 9/2024 - informacja o wyborze wykonawcy na remont pomieszczeń w budynkach PEC EMPEC

Zapytanie ofertowe nr 9/2024

Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej "EMPEC" Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Bałtyckiej 5A w Ustce ogłasza rozpoczęcie postępowania o udzielenie zamówienia na "Remont pomieszczeń w budynkach PEC "EMPEC" Sp. z o.o. w Ustce" w trybie zapytania ofertowego.

Szczegółowy opis zamówienia zawiera opinia techniczna wraz z przedmiarem robót stanowiąca załącznik nr 3 i 4 do zapytania.

Termin realizacji zamówienia: 30 dni od dnia podpisania umowy.

Ofertę należy złożyć elektronicznie:empec@partner.net.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 07.10.2024r. do godz. 10.00. Informacja o wyniku postępowania zostanie umieszczona na BIP Zamawiającego oraz na stronie internetowej Zamawiającego: www.empec.pl. Termin otwarcia ofert dnia 07.10.2024r. o godz. 11.00 w biurze spółki ul. Bałtycka 5A.

Osoba uprawniona do kontaktu z Wykonawcą i udzielania wyjaśnień dotyczących zapytania ofertowego: Anna Kochańska - specjalista ds. inwestycji i obsługi klienta, tel. 784-982-183 lub e-mail: akochanska@empec.pl.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do przerwania lub zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert na podstawie przepisów Kodeksu Cywilnego.

Informacja o publikacji przez Urząd Regulacji Energetyki zmiany XXII taryfy dla ciepła.

Informujemy, że w dniu 06.09.2024r. Urząd Regulacji Energetyki opublikował w Biuletynie Branżowym Ciepło 307(3066) zmianę XXII taryfy dla PEC EMPEC Sp. z o.o. w Ustce. Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej EMPEC Sp. zo.o. w Ustce wprowadza do stosowania ceny i sawki oplat okreslone w taryfie nie wczesniej niż po upływie 14 dni i nie póxniej niz 45 dni od dnia jej opublikowania w Biuletynie Branżowym Urzędu regulacji Energetyki.

Zmiana taryfy obowiazuje od dnia 01 października 2024r.

Niżej link do pobrania nowej taryfy (Decyzja URE  z dnia 6 września 2024r. znak-OGD.4210.10.2024.266.XXII.EKo)

Zaproszenie do składania ofert na badanie sprawozdania finansowego za 2024 rok.

Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej "EMPEC" Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Bałtyckiej 5A w Ustce zaprasza uprawnione podmioty ( spełniające wymogi art. 66 ustawy o rachunkowości ) do składania ofert na wykonanie w języku polskim badania sprawozdania finansowego za 2024 rok.

Oferty z uwzględnieniem ceny, terminu badania sprawozdania prosimy składać do dnia 02.09.2024r. z zaznaczeniem na kopercie:" Oferta na badanie sprawozdania finansowego".

PEC "EMPEC" zastrzega sobie prawo unieważnienia zaproszenia bez podania przyczyny.

Informacja o wyborze wykonawcy - sprawa 8/2024

Zapytanie ofertowe nr 8/2024

Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej EMPEC Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Bałtyckiej 5A w Ustce ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie remontu pompy obiegowej WAFAPOMP W14PC.

Termin realizacji do uzgodnienia, ale nie później niż do 31 października 2024r. Termin składania ofert do dnia 11.07.2024r. do godz. 12.00 w biurze Spółki przy Kotłowni KR-1 ul. Bałtycka 5A.

SWZ do pobrania poniżej. Telefony kontaktowe: sekretariat 59 814 42 73.

Osoba uprawniona do kontaktów: Krzysztof Romanowski 666 218 232.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do przerwania lub zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert, na podstawie Kodeksu Cywilnego.

SWZ

Umowa

Zał. nr 1

Zał. nr 2

Ogłoszenie o Wstępnych Konsultacjach Rynkowych

Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej EMPEC Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Bałtyckiej 5A ogłasza rozpoczęcie postępowania pn. " Wstępne Konsultacje Rynkowe związane z postępowaniem o udzielenie zamówień publicznych na:

  1. Modernizację kotłowni rejonowej przy ul. krótkiej 12 w Ustce poprzez likwidację węglowych źródeł ciepła i budowę wysokosprawnych kotłów gazowych.
  2. Budowę nowego źródła ciepła przy ul. Darłowskiej w Ustce opartego o wysokosprawną kogenerację, OZE i wysokosprawny kocioł gazowy."

UWAGA: pod linkiem https://empec.pl/ogloszenie-o-wstepnych-konsultacjach-rynkowych-wyjasnie/ zamieściliśmy dodatkowe wyjaśnienie do niniejszego ogłoszenia 

Wstępne Konsultacje Rynkowe prowadzone są na podstawie art. 84 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z Regulaminem przeprowadzania wstępnych konsultacji rynkowych, opublikowanym na stronie internetowej Zamawiającego.

Wymagania wobec wykonawcy odnośnie realizacji zamówienia zostały określone w ogłoszeniu o wstępnych konsultacjach rynkowych do niniejszego zaproszenia do złożenia oferty.                                                              

Termin zakończenia Wstępnych Konsultacji Rynkowych przewidywany jest na dzień 20.08.2024r.

Ofertę należy złożyć na formularzu stanowiącym zał. nr 1 do ogłoszenia na adres e-mail: empec@partner.net.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15 lipca 2024 roku.

Jako temat wiadomości zawierającej ofertę prosimy wpisać " Wstępne Konsultacje Rynkowe - Modernizacja kotłowni KR-1".

Termin otwarcia zgłoszeń nastąpi w dniu 16 lipca 2024 roku w biurze Spółki przy ul. Bałtyckiej 5A.

Osoby wyznaczone do kontaktu: Krzysztof Romanowski tel. kont. 666 218 232 e-mail: kromanowski@empec.pl, Anna Kochańska tel. kont. 784 982 183 e-mail: akochanska@empec.pl

Zgłoszenie do udziału

Regulamin Wstępnych Konsultacji Rynkowych

Ogłoszenie o Wstępnych Konsultacjach Rynkowych

Informacja o wyborze wykonawcy - sprawa 5/2024

Zamówienie nr 5/2024

PEC "EMPEC" Sp. z o. o. z siedzibą w Ustce przy ul. Bałtyckiej 5A ogłasza rozpoczęcie postępowania o udzielenie zamówienia na "Remont obmurza oraz leja zsypowego w kotłach WR5 nr 1,2,3,6 w kotłowni rejonowej nr. 1 w Ustce" w trybie zapytania ofertowego. Wymagania wobec wykonawcy odnośnie realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia do złożenia oferty.

Termin realizacji zamówienia : do 31 sierpnia 2024r.

Ofertę należy złożyć elektronicznie: empec@partner.net.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12 czerwca 2024 roku do godziny 10.00. Jako temat wiadomości zawierającej ofertę prosimy wpisać " Zapytanie ofertowe - oferta na "Remont kotłów". Termin otwarcia ofert dnia 12 czerwca 2024 roku o godzinie 10.30 w biurze spółki ul. Bałtycka 5A.

Osoba uprawniona do kontaktu z Wykonawcą i udzielania wyjaśnień dotyczących zapytania ofertowego: Krzysztof Romanowski - kierownik kotłowni, tel. 666-218-232 lub e-mail: kromanowski@empec.pl

Zamawiający zastrzega sobie prawo do przerwania lub zamknięcie przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert, na podstawie przepisów Kodeksu Cywilnego.

Informacja z wyboru oferty - sprzedaż samochodu RENAULT MASTER

Informacja o wyborze wykonawcy - sprawa 2/2024

Informacja z otwarcia zamówienia - sprawa 2/2024

   Informacja o wyborze wykonawcy zamówienia - sprawa 3/2024                

 Ogłoszenie o sprzedaży samochodu RENAULT MASTER

Przedsiębiorstwo Energetyki Cielnej „EMPEC” Sp. z o.o. w Ustce z siedzibą przy ul. Bałtyckiej 5A, zaprasza do składania ofert na zakup używanego samochodu ciężarowego marki RENAULT MASTER dCi MR 07 E4 3.5t, rok produkcji 2008.

Szczegółowy opis sprzedaży zawiera opinia techniczna stanowiąca załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia.

Oferty pisemne z wyszczególnieniem ceny netto/brutto dotyczącej zakupu należy składać w siedzibie PEC EMPEC Sp. z o.o. w Ustce, ul. Bałtycka 5A do dnia 24.05.2024r. do godz. 12.00.

Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 24.05.2024r. o godz. 12.15. Ogłoszenie o wyborze oferty zostanie dokonane w dniu 27.05.2024r.

 

Zamówienie Nr 3/2024

Prezes PEC „EMPEC” Sp. z o. o. z siedzibą w Ustce przy ul. Bałtyckiej 5A ogłasza rozpoczęcie postępowania o udzielenie zamówienia na ” Remont dachu budynku PEC „EMPEC” Sp. z o. o. w Ustce ” w trybie zapytania ofertowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opinia techniczna wraz z przedmiarem robót stanowiąca załącznik nr 3 i 4 do zapytania.

Termin realizacji zamówienia:do 31 lipca 2024 roku.

Ofertę należy złożyć elektronicznie: empec@partner.net.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16 maja 2024 roku do godziny 10.00. Termin otwarcia ofert dnia 16 maja 2024 roku godzina 10.30 w biurze spółki ul. Bałtycka 5A.

SIWZ do pobrania po e-mailowym zgłoszeniu na adres:empec@partner.net.pl

Osoba uprawniona do kontaktu z Wykonawcą i udzielania wyjaśnień dotyczących zapytania ofertowego: Anna Kochańska – specjalista ds. inwestycji i obsługi klienta, tel. 784 982 183 lub e-mail: akochanska@empec.pl

Zamawiający zastrzega sobie prawo do przerwania lub zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert, na podstawie przepisów Kodeksu Cywilnego.

 

Zamówienie Nr 2/2024

Prezes PEC „EMPEC” Sp. z o. o. z siedzibą w Ustce przy ul. Bałtyckiej 5A ogłasza rozpoczęcie postępowania o udzielenie zamówienia na ” Remont pomieszczeń w budynkach PEC „EMPEC” Sp. z o. o. w Ustce ” w trybie zapytania ofertowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zakres robót stanowiący załącznik 3 i 5do zapytania oraz pomocniczo przedmiary robót stanowiące załącznik 4 i 6 do zapytania.

Termin realizacji zamówienia:

6.1. wykonanie robót remontowych o których mowa w pkt. 3.1 ppkt. 1): do 30 czerwca 2024r.

6.2. wykonanie robót remontowych o których mowa w pkt. 3.1 ppkt. 2) i ppkt. 3): do 31 sierpnia 20024r.

Ofertę należy złożyć elektronicznie: empec@partner.net.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16 maja 2024 roku do godziny 10.00. Termin otwarcia ofert dnia 16 maja 2024 roku godzina 10.30 w biurze spółki ul. Bałtycka 5A.

SIWZ do pobrania po e-mailowym zgłoszeniu na adres:empec@partner.net.pl

Osoba uprawniona do kontaktu z Wykonawcą i udzielania wyjaśnień dotyczących zapytania ofertowego: Anna Kochańska – specjalista ds. inwestycji i obsługi klienta, tel. 784 982 183 lub e-mail: akochanska@empec.pl

Zamawiający zastrzega sobie prawo do przerwania lub zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert, na podstawie przepisów Kodeksu Cywinego.

 

Zaproszenie do składania ofert na Dostawę samochodu Renault Master w wersji Furgon FWD EXTRA 3,5T

Ogłoszenie  – sprawa  nr 1/2024
PEC “EMPEC” Sp.  z o.o.  z siedzibą: 76-270  Ustka  ul. Bałtycka 5A, zaprasza do składania ofert na Dostawę samochodu Renault Master w wersji Furgon FWD EXTRA 3,5T L2H2 2.3 dCi 135 E6e. Termin realizacji  do uzgodnienia, ale nie później niż do 31 lipca 2024 r.
Termin składania ofert do dnia  09.02.2024 r. do godz. 12.00   w siedzibie Spółki.
Termin otwarcia ofert dnia  09.02.2024   godz. 12.15  w siedzibie Spółki.
SWZ do pobrania pod linkiem
Telefony kontaktowe : sekretariat 59 8144 273
Osoba uprawniona do kontaktów: Krzysztof Romanowski  666 218 232.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania w całości, zmiany lub odwołania jego warunków w każdej chwili bez podania przyczyn, jak również zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert.

Artykuły

Osoby odpowiedzialne

Autor:Anna Haftka
Odpowiada:Anna Haftka
Wytworzył:Anna Haftka
Data ostatniej zmiany:2024-11-18 08:00:45

Archiwum

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 607
×

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Dowiedz się więcej.