Zamówienie nr 5/2024
PEC "EMPEC" Sp. z o. o. z siedzibą w Ustce przy ul. Bałtyckiej 5A ogłasza rozpoczęcie postępowania o udzielenie zamówienia na "Remont obmurza oraz leja zsypowego w kotłach WR5 nr 1,2,3,6 w kotłowni rejonowej nr. 1 w Ustce" w trybie zapytania ofertowego. Wymagania wobec wykonawcy odnośnie realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia do złożenia oferty.
Termin realizacji zamówienia : do 31 sierpnia 2024r.
Ofertę należy złożyć elektronicznie: empec@partner.net.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12 czerwca 2024 roku do godziny 10.00. Jako temat wiadomości zawierającej ofertę prosimy wpisać " Zapytanie ofertowe - oferta na "Remont kotłów". Termin otwarcia ofert dnia 12 czerwca 2024 roku o godzinie 10.30 w biurze spółki ul. Bałtycka 5A.
Osoba uprawniona do kontaktu z Wykonawcą i udzielania wyjaśnień dotyczących zapytania ofertowego: Krzysztof Romanowski - kierownik kotłowni, tel. 666-218-232 lub e-mail: kromanowski@empec.pl
Zamawiający zastrzega sobie prawo do przerwania lub zamknięcie przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert, na podstawie przepisów Kodeksu Cywilnego.
Informacja z wyboru oferty - sprzedaż samochodu RENAULT MASTER
Informacja o wyborze wykonawcy - sprawa 2/2024
Informacja z otwarcia zamówienia - sprawa 2/2024
Informacja o wyborze wykonawcy zamówienia - sprawa 3/2024
Ogłoszenie o sprzedaży samochodu RENAULT MASTER
Przedsiębiorstwo Energetyki Cielnej „EMPEC” Sp. z o.o. w Ustce z siedzibą przy ul. Bałtyckiej 5A, zaprasza do składania ofert na zakup używanego samochodu ciężarowego marki RENAULT MASTER dCi MR 07 E4 3.5t, rok produkcji 2008.
Szczegółowy opis sprzedaży zawiera opinia techniczna stanowiąca załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia.
Oferty pisemne z wyszczególnieniem ceny netto/brutto dotyczącej zakupu należy składać w siedzibie PEC EMPEC Sp. z o.o. w Ustce, ul. Bałtycka 5A do dnia 24.05.2024r. do godz. 12.00.
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 24.05.2024r. o godz. 12.15. Ogłoszenie o wyborze oferty zostanie dokonane w dniu 27.05.2024r.
Zamówienie Nr 3/2024
Prezes PEC „EMPEC” Sp. z o. o. z siedzibą w Ustce przy ul. Bałtyckiej 5A ogłasza rozpoczęcie postępowania o udzielenie zamówienia na ” Remont dachu budynku PEC „EMPEC” Sp. z o. o. w Ustce ” w trybie zapytania ofertowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opinia techniczna wraz z przedmiarem robót stanowiąca załącznik nr 3 i 4 do zapytania.
Termin realizacji zamówienia:do 31 lipca 2024 roku.
Ofertę należy złożyć elektronicznie: empec@partner.net.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16 maja 2024 roku do godziny 10.00. Termin otwarcia ofert dnia 16 maja 2024 roku godzina 10.30 w biurze spółki ul. Bałtycka 5A.
SIWZ do pobrania po e-mailowym zgłoszeniu na adres:empec@partner.net.pl
Osoba uprawniona do kontaktu z Wykonawcą i udzielania wyjaśnień dotyczących zapytania ofertowego: Anna Kochańska – specjalista ds. inwestycji i obsługi klienta, tel. 784 982 183 lub e-mail: akochanska@empec.pl
Zamawiający zastrzega sobie prawo do przerwania lub zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert, na podstawie przepisów Kodeksu Cywilnego.
Zamówienie Nr 2/2024
Prezes PEC „EMPEC” Sp. z o. o. z siedzibą w Ustce przy ul. Bałtyckiej 5A ogłasza rozpoczęcie postępowania o udzielenie zamówienia na ” Remont pomieszczeń w budynkach PEC „EMPEC” Sp. z o. o. w Ustce ” w trybie zapytania ofertowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zakres robót stanowiący załącznik 3 i 5do zapytania oraz pomocniczo przedmiary robót stanowiące załącznik 4 i 6 do zapytania.
Termin realizacji zamówienia:
6.1. wykonanie robót remontowych o których mowa w pkt. 3.1 ppkt. 1): do 30 czerwca 2024r.
6.2. wykonanie robót remontowych o których mowa w pkt. 3.1 ppkt. 2) i ppkt. 3): do 31 sierpnia 20024r.
Ofertę należy złożyć elektronicznie: empec@partner.net.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16 maja 2024 roku do godziny 10.00. Termin otwarcia ofert dnia 16 maja 2024 roku godzina 10.30 w biurze spółki ul. Bałtycka 5A.
SIWZ do pobrania po e-mailowym zgłoszeniu na adres:empec@partner.net.pl
Osoba uprawniona do kontaktu z Wykonawcą i udzielania wyjaśnień dotyczących zapytania ofertowego: Anna Kochańska – specjalista ds. inwestycji i obsługi klienta, tel. 784 982 183 lub e-mail: akochanska@empec.pl
Zamawiający zastrzega sobie prawo do przerwania lub zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert, na podstawie przepisów Kodeksu Cywinego.
Zaproszenie do składania ofert na Dostawę samochodu Renault Master w wersji Furgon FWD EXTRA 3,5T
Ogłoszenie – sprawa nr 1/2024
PEC “EMPEC” Sp. z o.o. z siedzibą: 76-270 Ustka ul. Bałtycka 5A, zaprasza do składania ofert na Dostawę samochodu Renault Master w wersji Furgon FWD EXTRA 3,5T L2H2 2.3 dCi 135 E6e. Termin realizacji do uzgodnienia, ale nie później niż do 31 lipca 2024 r.
Termin składania ofert do dnia 09.02.2024 r. do godz. 12.00 w siedzibie Spółki.
Termin otwarcia ofert dnia 09.02.2024 godz. 12.15 w siedzibie Spółki.
SWZ do pobrania pod linkiem
Telefony kontaktowe : sekretariat 59 8144 273
Osoba uprawniona do kontaktów: Krzysztof Romanowski 666 218 232.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania w całości, zmiany lub odwołania jego warunków w każdej chwili bez podania przyczyn, jak również zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert.