Biuletyn Informacji Publicznej
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej EMPEC Sp. z o.o.
drukuj

Harmonogram pracy

Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej EMPEC uprzejmie informuje, że w Wigilię (24.12.2024r.) oraz w Sylwestra (31.12.2024r.) przedsiębiorstwo będzie czynne od godz. 700 do godz. 1300.

INFORMACJA - w dniach 23-27.12.2024r. kasa PEC EMPEC będzie nieczynna.

Biuro Obsługi Klienta czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00.

Kasa czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 12.00.

Tryb postępowania w przypadku zgłoszenia awarii przez odbiorców ciepła.

Ustala się następującą procedurę odbierania zgłoszeń o niedogrzaniu w dni robocze po godz.15:00 i w dni wolne od pracy.

1. Odbiorca ciepła zgłasza niedogrzewanie lub awarię konserwatorowi zarządcy lub właścicielowi budynku pełniącemu dyżur pod niżej wymienionym numerem telefonu:

  • konserwator SM KORAB tel. 502-283-178 (Hydro-Dan)
  • konserwator SM Łosoś tel. 502-283-178 (Hydro-Dan)
  • konserwator UTBS 509-461-214 (Hydro-Dan)
  • konserwator SM Zębiec i SM Jedność 
  • konserwator ZZN – tel. 59 8144-094 (kotłownia EMPEC)
  • pozostali odbiorcy – w pierwszej kolejności należy skontaktować się z administratorem (właścicielem lub zarządcą) budynku. 

2. Konserwator budynku ustala przyczynę i albo usuwa usterkę lub jeśli przyczyna leży po stronie EMPEC, zgłasza awarię do dyżurnego operatora kotłowni rejonowej KR-1 pod nr. telefonu 59-814-40-94, który przekazuje ją dalej monterowi sieci ZEC-2.

3. W przypadku gdy mieszkaniec budynku zadzwoni bezpośrednio na KR-1, operator kotłów informuje dzwoniącego o obowiązującej procedurze i podaje wymieniony wyżej numer telefonu konserwatora budynku.

 

 

Osoby odpowiedzialne

Autor:Anna Haftka
Odpowiada:Anna Haftka
Wytworzył:Anna Haftka
Data ostatniej zmiany:2024-12-20 14:48:13

Archiwum

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 104
×

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Dowiedz się więcej.