Archwium - Harmonogram pracy
Biuro Obsługi Klienta czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00.
Kasa czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 12.00.
Tryb postępowania w przypadku zgłoszenia awarii przez odbiorców ciepła.
Ustala się następującą procedurę odbierania zgłoszeń o niedogrzaniu w dni robocze po godz.15:00 i w dni wolne od pracy.
1. Odbiorca ciepła zgłasza niedogrzewanie lub awarię konserwatorowi zarządcy lub właścicielowi budynku pełniącemu dyżur pod niżej wymienionym numerem telefonu:
- konserwator SM KORAB tel. 502-283-178 (Hydro-Dan)
- konserwator SM Łosoś tel. 502-283-178 (Hydro-Dan)
- konserwator UTBS 509-461-214 (Hydro-Dan)
- konserwator SM Zębiec i SM Jedność
- konserwator ZZN – tel. 59 8144-094 (kotłownia EMPEC)
- pozostali odbiorcy – w pierwszej kolejności należy skontaktować się z administratorem (właścicielem lub zarządcą) budynku.
2. Konserwator budynku ustala przyczynę i albo usuwa usterkę lub, jeśli przyczyna leży po stronie EMPEC, zgłasza awarię do dyżurnego operatora kotłowni rejonowej KR-1 pod nr. telefonu 59-814-40-94, który przekazuje ją dalej monterowi sieci ZEC-2.
3. W przypadku gdy mieszkaniec budynku zadzwoni bezpośrednio na KR-1, operator kotłów informuje dzwoniącego o obowiązującej procedurze i podaje wymieniony wyżej numer telefonu konserwatora budynku.
Osoby odpowiedzialne
Autor: | Anna Haftka |
Odpowiada: | Anna Haftka |
Wytworzył: | Anna Haftka |
Data ostatniej zmiany: | 2024-01-31 12:49:37 |
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 104 |