Archwium - Nabór do pracy
PEC EMPEC sp. z o.o. poszukuje osoby na stanowisko Pracownika Administracyjnego:
Miejsce pracy: Ustka ( w siedzibie firmy)
Zakres obowiązków:
- obsługa biura klienta w zakresie istniejących umów oraz przygotowywanie nowych umów,
- współpraca przy realizacji inwestycji oraz udział w procedurach przetargowych,
- fakturowanie sprzedaży,
- monitorowanie i analiza sprzedaży,
- współpraca z klientem zewnętrznym,
- współpraca z innymi komórkami w spółce.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe lub średnie,
- doświadczenie zawodowe,
- dobra znajomość obsługi komputera, w tym programów biurowych pakiet Office (Excel, Word),
- bardzo dobra organizacja pracy i zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
- dokładność, skrupulatność, terminowość, odpowiedzialność.
Oferujemy:
- atrakcyjne warunki pracy,
- wynagrodzenie w przedziale 5,5 - 6,5 tys. zł. brutto,
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- możliwość zdobywania doświadczenia i kontynuowania rozwoju zawodowego.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV do dnia 31.01.2025r. na adres e-mail: empec@partner.net.pl lub adres spółki:
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej “EMPEC” sp. z o.o.
ul. Bałtycka 5A
76-270 Ustka
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
W CV prosimy zawrzeć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez PEC EMPEC Sp. z o.o. z siedzibą w Ustce w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej EMPEC w Ustce sp. zo.o. zatrudni pracownika na stanowisku: Księgowy ze znajomością kadr i płac.
Miejsce pracy: Ustka
Zakres obowiązków:
- kontrola formalno-rachunkowa dokumentów księgowych,
- dekretowanie i ewidencja dokumentów księgowych,
- księgowanie wyciagów bankowych,
- wprowadzanie przelewów do systemu bankowego,
- uzgadnianie sald z kontrahentami,
- kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa.
Wymagania:
- praktyczna znajomośc przepisów z zakresu rachunkowości, prawa podatkowego oraz przepisów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń,
- preferowane wykształcenie wyższe z zakresu rachunkowości,
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- dobra znajomość pakietu MS Office ( w tym Exel) oraz programu płatnik,
- dobra organizacja pracy,
- chęć do nauki i poszerzania wiedzy.
Mile widziane:
- znajomość programu SAP
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji,
- umowę o pracę,
- warunki do doskonalenia zawodowego i realizacji ambicji.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres siedziby spółki PEC "EMPEC" sp. z o.o., ul. Bałtycka 5A, 76-270 Ustka lub e-mail: empec@partner.net.pl.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. W CV proszę zawrzeć klauzulę: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwrazaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Osoby odpowiedzialne
Autor: | Anna Haftka |
Odpowiada: | Anna Haftka |
Wytworzył: | Anna Haftka |
Data ostatniej zmiany: | 2025-01-09 11:34:16 |
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 287 |