Biuletyn Informacji Publicznej
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej EMPEC Sp. z o.o.
drukuj

Archwium - Nabór do pracy

PEC EMPEC sp. z o.o. poszukuje osoby na stanowisko Pracownika Administracyjnego:

Miejsce pracy: Ustka ( w siedzibie firmy)

Zakres obowiązków:

  • obsługa biura klienta w zakresie istniejących umów oraz przygotowywanie nowych umów,
  • współpraca przy realizacji inwestycji oraz udział w procedurach przetargowych,
  • fakturowanie sprzedaży,
  • monitorowanie i analiza sprzedaży,
  • współpraca z klientem zewnętrznym,
  • współpraca z innymi komórkami w spółce.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe lub średnie,
  • doświadczenie zawodowe,
  • dobra znajomość obsługi komputera, w tym programów biurowych pakiet Office (Excel, Word),
  • bardzo dobra organizacja pracy i zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
  • dokładność, skrupulatność, terminowość, odpowiedzialność.

Oferujemy:

  • atrakcyjne warunki pracy,
  • wynagrodzenie w przedziale 5,5 - 6,5 tys. zł. brutto,
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • możliwość zdobywania doświadczenia i kontynuowania rozwoju zawodowego.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV do dnia 31.01.2025r. na adres e-mail: empec@partner.net.pl lub adres spółki:

Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej “EMPEC” sp. z o.o.
ul. Bałtycka 5A
76-270  Ustka

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

W CV prosimy zawrzeć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez PEC EMPEC Sp. z o.o. z siedzibą w Ustce w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

 

Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej EMPEC w Ustce sp. zo.o. zatrudni pracownika na stanowisku: Księgowy ze znajomością kadr i płac.

Miejsce pracy: Ustka

Zakres obowiązków:

  • kontrola formalno-rachunkowa dokumentów księgowych,
  • dekretowanie i ewidencja dokumentów księgowych,
  • księgowanie wyciagów bankowych,
  • wprowadzanie przelewów do systemu bankowego,
  • uzgadnianie sald z kontrahentami,
  • kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa.                                            

Wymagania:

  • praktyczna znajomośc przepisów z zakresu rachunkowości, prawa podatkowego oraz przepisów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń,
  • preferowane wykształcenie wyższe z zakresu rachunkowości,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • dobra znajomość pakietu MS Office ( w tym Exel) oraz programu płatnik,
  • dobra organizacja pracy,
  • chęć do nauki i poszerzania wiedzy. 

  Mile widziane:

  • znajomość programu SAP    

  Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji,
  • umowę o pracę,
  • warunki do doskonalenia zawodowego i realizacji ambicji. 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres siedziby spółki PEC "EMPEC" sp. z o.o., ul. Bałtycka 5A, 76-270 Ustka lub  e-mail: empec@partner.net.pl.

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. W CV proszę zawrzeć klauzulę: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwrazaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).                                                      

Osoby odpowiedzialne

Autor:Anna Haftka
Odpowiada:Anna Haftka
Wytworzył:Anna Haftka
Data ostatniej zmiany:2025-01-09 11:34:16
Powrót

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 287
×

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Dowiedz się więcej.