Ogłoszenie drugi przetarg publiczny
OGŁOSZENIE O DRUGIM PRZETARGU PUBLICZNYM
W podziale na części NA SPRZEDAŻ:
- Część VOLKSWAGEN TRANSPORTER T-4 2,4 D
- Część PŁUG WIRNIKOWY D 470
- Część KOPARKO – ŁADOWARKA KOŁOWA JCB 3CX
Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Mieście Lubawskim z/s w Kurzętniku ul. Sienkiewicza 48; 13 – 306 Kurzętnik (tel./fax 56 47 482 30, e-mail zdpnml@gmail.com) ogłasza przetarg publiczny na sprzedaż następujących składników rzeczowych majątku ruchomego:
Część I
- VOLKSWAGEN Transporter T – 4 2,4D
- Dane identyfikacyjne:
- Rodzaj pojazdu: samochód ciężarowy
- Marka, typ, model: Volkswagen Transporter T – 4 2,4D
- Kraj pochodzenia: Niemcy
- Rok produkcji: 1997
- Wskazanie licznika: 321 437 km
- Numer fabryczny podwozia/ nadwozia: WV1ZZZ70ZVH105801
- Rodzaj silnika: ZS/R – 4
- Pojemność / moc silnika: 2370 cm3 / 57 KW
- Data ważności badania technicznego: 25 kwietnia 2019r.
- Dopuszczalna masa całkowita: 2650 kg
- Ilość osób: 6
- Ładowność 804 kg
- Nacisk na oś: 15 KN
- Stan techniczny: pojazd niesprawny technicznie, wymaga kapitalnego remontu, brak możliwości uruchomienia
- Wadium
- Przystępując do przetargu oferent zobowiązany jest do wpłacenia wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej w wysokości 143,50 PLN (tytułem: II przetarg publiczny część I);
- Wadium powinno być wniesione w formie pieniężnej na konto sprzedającego: 06 1020 3583 0000 3302 0011 3829 najpóźniej 1 dzień przed planowanym terminem otwarcia ofert tj. do dnia 20 maja 2019r.
- Wadium złożone przez oferentów zostanie zwrócone oferentom, których oferty nie zostały wybrane lub zostały odrzucone w terminie 7 dni odpowiednio od daty wyboru lub odrzucenia oferty, na wskazany przez nich rachunek bankowy;
- Wadium wniesione przez wyłonionego w wyniku przetargu nabywcę zalicza się na poczet ceny nabycia;
- Wadium nie podlega zwrotowi w przypadku, gdy oferent, który wygrał przetarg, uchyli się od zawarcia umowy sprzedaży.
- Cena wywoławcza: 1 435,00 zł brutto (słownie: jeden tysiąc czterysta trzydzieści pięć złotych 00/100)
- Wymagania jakim powinna odpowiadać oferta:
- Oferta powinna zostać złożona w sposób czytelny, na piśmie, w nieprzezroczystym opakowaniu
- Oferta powinna zawierać:
- imię, nazwisko, dokładny adres i telefon kontaktowy lub nazwę (firmę) i siedzibę oferenta, NIP oraz REGON i telefon kontaktowy
- oferowaną cenę i warunki jej zapłaty, przy czym oferowana cena nie może być niższa od ceny wywoławczej
- oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem technicznym przedmiotu przetargu i nie wnosi w tym zakresie jakichkolwiek zastrzeżeń lub że ponosi odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji z oględzin
- kopię dowodu wpłaty wadium
- nr konta bankowego, na jaki należy zwrócić wadium
- Termin, miejsce i tryb złożenia oferty oraz okres, w którym oferta jest wiążąca:
- Oferty należy złożyć do 21 maja 2019r. do godziny 11.00
- Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie. Koperta musi wskazywać nadawcę i adresata oraz być zatytułowana: OFERTA – II PRZETARG PUBLICZNY NIE OTWIERAĆ PRZED 21 MAJA 2019
- Miejsce składania ofert: sekretariat Zarządu Dróg Powiatowych w Nowym Mieście Lubawskim z/s w Kurzętniku ul. Sienkiewicza 48, 13 – 306 Kurzętnik, pok. 9 (I piętro)
- Termin związania ofertą: 30 dni
Część II
- Pług wirnikowy D 470
- Dane identyfikacyjne:
- Marka, typ: ZIŁ 157D470
- Rok produkcji: 1975
- Nr fabryczny: 442599
- Wskazanie licznika: 3 880 mtg
- Rodzaj silnika: o zapłonie samoczynnym, chłodzony cieczą
- Skrzynia biegów mechaniczna w biegiem wstecznym, przekładnia redukcyjna mechaniczna dwustopniowa
- Maszyna posiada obecnie zmodyfikowany silnik na inny typ JAMZ 238 o numerze fabrycznym 63491
- Akumulatory zużyte w 100%
- Ogumienie w rozmiarze 12.00 – 18, zużyte około 90%
- Brak aktualnego ważnego badania technicznego
- Pług wirnikowy od dłuższego czasu nieeksploatowany, brak możliwości uruchomienia, wymaga przeglądu poszczególnych zespołów i doprowadzenia do pełnej sprawności technicznej
- Wadium
- Przystępując do przetargu oferent zobowiązany jest do wpłacenia wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej w wysokości 600,00 PLN (tytułem: II przetarg publiczny część II);
- Wadium powinno być wniesione w formie pieniężnej na konto sprzedającego: 06 1020 3583 0000 3302 0011 3829 najpóźniej 1 dzień przed planowanym terminem otwarcia ofert tj. do dnia 20 maja 2019r.
- Wadium złożone przez oferentów zostanie zwrócone oferentom, których oferty nie zostały wybrane lub zostały odrzucone w terminie 7 dni odpowiednio od daty wyboru lub odrzucenia oferty, na wskazany przez nich rachunek bankowy;
- Wadium wniesione przez wyłonionego w wyniku przetargu nabywcę zalicza się na poczet ceny nabycia;
- Wadium nie podlega zwrotowi w przypadku, gdy oferent, który wygrał przetarg, uchyli się od zawarcia umowy sprzedaży.
- Cena wywoławcza: 6 000,00 zł brutto(słownie: sześć tysięcy złotych 00/100)
- Wymagania jakim powinna odpowiadać oferta
- Oferta powinna zostać złożona w sposób czytelny, na piśmie, w nieprzezroczystym opakowaniu
- Oferta powinna zawierać:
- imię, nazwisko i adres lub nazwę (firmę) i siedzibę oferenta
- oferowaną cenę i warunki jej zapłaty, przy czym oferowana cena nie może być niższa od ceny wywoławczej
- oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem technicznym przedmiotu przetargu i nie wnosi w tym zakresie jakichkolwiek zastrzeżeń lub że ponosi odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji z oględzin
- kopię dowodu wpłaty wadium
- nr konta bankowego na jaki należy zwrócić wadium
- Termin, miejsce i tryb złożenia oferty oraz okres, w którym oferta jest wiążąca:
- Oferty należy złożyć do 21 maja 2019r. do godziny 11.00
- Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie. Koperta musi wskazywać nadawcę i adresata oraz być zatytułowana: OFERTA – II PRZETARG PUBLICZNY NIE OTWIERAĆ PRZED 21 MAJA 2019
- Miejsce składania ofert: sekretariat Zarządu Dróg Powiatowych w Nowym Mieście Lubawskim z/s w Kurzętniku ul. Sienkiewicza 48, 13 – 306 Kurzętnik, pok. 9 (I piętro)
- Termin związania ofertą: 30 dni
Część III
- Koparko – ładowarka kołowa JCB 3CX
- Dane identyfikacyjne:
- Marka, typ: JCB 3 CX
- Rok produkcji: 1988
- Wskazanie licznika: brak możliwości odczytu
- Rodzaj silnika: o zapłonie samoczynnym, 4 – cylindrowym
- Moc silnika: 82 kW
- Wyposażenie: łyżka objętościowa przednia 1,03m3, tylna 0,4m3
- Ogumienie: przednie marki Neumaster o rozmiarze 12,5/80 – 18 (zużyte około 80%), tylne marki Stomil Olszty o rozmiarze 18,4-26 (zużyte około 80%)
- Kabina operatora oszklona, ergonomiczna, szyby zbite
- Koparko – ładowarka niesprawna, wycofana z eksploatacji, wymaga kapitalnego remontu
- Wadium
- Przystępując do przetargu oferent zobowiązany jest do wpłacenia wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej w wysokości 430,00 PLN (tytułem: II przetarg publiczny część III);
- Wadium powinno być wniesione w formie pieniężnej na konto sprzedającego: 06 1020 3583 0000 3302 0011 3829 najpóźniej 1 dzień przed planowanym terminem otwarcia ofert tj. do dnia 20 maja 2019r.
- Wadium złożone przez oferentów zostanie zwrócone oferentom, których oferty nie zostały wybrane lub zostały odrzucone w terminie 7 dni odpowiednio od daty wyboru lub odrzucenia oferty, na wskazany przez nich rachunek bankowy;
- Wadium wniesione przez wyłonionego w wyniku przetargu nabywcę zalicza się na poczet ceny nabycia;
- Wadium nie podlega zwrotowi w przypadku, gdy oferent, który wygrał przetarg, uchyli się od zawarcia umowy sprzedaży.
- Cena wywoławcza: 4 300,00 zł brutto (słownie: cztery tysiące trzysta złotych 00/100)
- Wymagania jakim powinna odpowiadać oferta:
- Oferta powinna zostać złożona w sposób czytelny, na piśmie, w nieprzezroczystym opakowaniu
- Oferta powinna zawierać:
- imię, nazwisko, dokładny adres i telefon kontaktowy lub nazwę (firmę) i siedzibę oferenta, NIP oraz REGON i telefon kontaktowy
- oferowaną cenę i warunki jej zapłaty, przy czym oferowana cena nie może być niższa od ceny wywoławczej
- oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem technicznym przedmiotu przetargu i nie wnosi w tym zakresie jakichkolwiek zastrzeżeń lub że ponosi odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji z oględzin
- kopię dowodu wpłaty wadium
- nr konta bankowego, na jaki należy zwrócić wadium
- Termin, miejsce i tryb złożenia oferty oraz okres, w którym oferta jest wiążąca:
- Oferty należy złożyć do 21 maja 2019r. do godziny 11.00
- Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie. Koperta musi wskazywać nadawcę i adresata oraz być zatytułowana: OFERTA – II PRZETARG PUBLICZNY NIE OTWIERAĆ PRZED 21 MAJA 2019
- Miejsce składania ofert: sekretariat Zarządu Dróg Powiatowych w Nowym Mieście Lubawskim z/s w Kurzętniku ul. Sienkiewicza 48, 13 – 306 Kurzętnik, pok. 9 (I piętro)
- Termin związania ofertą: 30 dni
Miejsce i termin, w którym można obejrzeć sprzedawane składniki majątku ruchomego:
Samochód ciężarowy marki Volkswagen Transporter T – 4, Pług wirnikowy D470 oraz Koparko – ładowarkę kołową JCB 3CX można obejrzeć w Zarządzie Dróg Powiatowych w Nowym Mieście Lubawskim z siedzibą w Kurzętniku, ul. Sienkiewicza 48 w dniach od 06 do 20 maja 2019r (w dni robocze od poniedziałku do piątku) w godzinach od 7.00 do 14.00 , po wcześniejszym ustaleniu terminu pod nr tel 601 051 735 – Tadeusz Piotrowicz
Osobą upoważnioną do kontaktowania się z oferentami jest: w sprawach związanych z postępowaniem przetargowym – Wioleta Puwalska tel. 056 47 482 30; w sprawach związanych ze sprzedawanymi pojazdami – Tadeusz Piotrowicz Tel. 601 051 735
W przetargu publicznym można złożyć ofertę na jedną część lub na kilka części.
Otwarcie ofert zostanie przeprowadzone w Zarządzie Dróg Powiatowych w Nowym Mieście Lubawskim z/s w Kurzętniku ul. Sienkiewicza 48, 13 – 306 Kurzętnik w dniu 21 maja 2019r. o godzinie 11.10 w pokoju nr 10 (I piętro).
Otwarcie ofert jest jawne.
Przystąpienie do przetargu publicznego oznacza, że Oferent akceptuje wszystkie warunki niniejszego ogłoszenia, zapoznała się ze stanem faktycznym i prawnym pojazdów oraz ich stanem technicznym i nie wnosi do nich zastrzeżeń oraz zrzeka się w tym zakresie jakichkolwiek roszczeń w stosunku do sprzedającego, nadto Oferent wyraża zgodę na wyłączenie rękojmi za wady fizyczne i prawne pojazdów na mocy art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego.
Sprzedający wybierze Oferenta, który zaoferuje najwyższą cenę kupna danego pojazdu. Cena sprzedaży pojazdów nie może być niższa od ceny wywoławczej.
Oferta zostanie odrzucona jeżeli:
- Została złożona po wyznaczonym terminie, w niewłaściwym miejscu lub przez oferenta, który nie wniósł wadium;
- Nie zawiera danych i dokumentów, o których mowa w punkcie Wymagania jakim powinna odpowiadać oferta lub są one nie kompletne, nieczytelne lub budzą inną wątpliwość, zaś złożenie wyjaśnień mogłoby prowadzić do uznania jej za nową ofertę.
O odrzuceniu oferty Oferent zostanie powiadomiony.
W przypadku złożenia dwóch lub więcej ofert o tej samej najwyższej cenie, pomiędzy Oferentami, którzy zaoferowali najwyższą cenę, zostanie przeprowadzona aukcja, której ceną wywoławczą będzie cena zaproponowana w ofertach. O terminie ewentualnej aukcji Oferenci zostaną powiadomieni pisemnie.
Termin zawarcia umowy sprzedaży: zawarcie umowy kupna - sprzedaży nastąpi po wyborze najkorzystniejszej oferty. Umowa zostanie podpisana w terminie 7 dni od wyboru z oferentem, który zadeklarował najwyższą cenę. Nabywca zobowiązany jest zapłacić cenę nabycia w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Wydanie przedmiotu sprzedaży nabywcy następuje niezwłocznie, nie wcześniej jednak niż w następnym dniu po zapłaceniu ceny nabycia. Sprzedawca zastrzega sobie własność pojazdu do chwili uiszczenia przez nabywcę całkowitej ceny nabycia. Wszystkie koszty związane z nabyciem przedmiotu sprzedaży ponosi nabywca.
Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Mieście Lubawskim z/s w Kurzętniku zastrzega prawo zamknięcia przetargu bez wybrania jakiejkolwiek z ofert, bez podania przyczyn.
Klauzula informacyjna Zarządu Dróg Powiatowych w Nowym Mieście Lubawskim z/s w Kurzętniku
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Nowym Mieście Lubawskim z/s w Kurzętniku, ul. Sienkiewicza 48, 13 – 306 Kurzętnik tel. 56 47 482 30, fax 56 47 482 30;
Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: zdpnml@gmail.com;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem prowadzonym w trybie przetargu publicznego. Po zakończeniu postępowania dane podmiotu, z którym zostanie zawarta umowa będą przetwarzane w celu jej realizacji oraz w celu dochodzenia ewentualnych roszczeń. Ostatecznym celem przetwarzania danych staje się cel archiwalny zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
- Podmioty zewnętrzne świadczące usługi na rzecz Zarządu Dróg Powiatowych w zakresie niezbędnym do ich realizacji oraz podmioty uprawnione do dostępu do danych na podstawie przepisów prawa;
- Członkowie komisji przetargowej;
- Pracownicy administratora uprawnieni do realizacji ww. celu przetwarzania.
Przysługuje Pani/ Panu w przypadkach określonych przepisami, prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
Powyższe prawa osoby będą realizowane po rozpatrzeniu wszystkich przesłanek i obowiązków ciążących na Administratorze jak i po pozytywnym zweryfikowaniu tożsamości osoby, która wystąpi o realizację swoich praw.
Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
Kurzętnik, 06 maja 2019r.
Osoby odpowiedzialne
Autor: | Wioleta Puwalska |
Odpowiada: | Joanna Robaczewska |
Wytworzył: | Marcin Kraszkiewicz |
Data ostatniej zmiany: | 2019-05-06 13:50:03 |
Archiwum
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 726 |