Biuletyn Informacji Publicznej
Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łodzi
drukuj

Deklaracja dostępności

Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska SP ZOZ w Łodzi zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej: Serwis Internetowy WSPL SP ZOZ w Łodzi.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

  • Nie zapewniamy informacji przetłumaczonych na polski język migowy,

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia:
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Agata Gajewska.
  • E-mail: sekretariat@wspl.lodz.pl
  • Telefon: 261-444-831

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Informacje na temat procedury

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Strona Internetowa Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Budynek przy ul. Spornej 19/23:

  • budynek dwupoziomowy wejście główne do budynku z poziomu  ,,0’’ Drzwi do budynku są częściowo dostosowane dla osób niepełnosprawnych: oszklone i szerokie – nieautomatyczne;
  • Przed budynkiem wyznaczono miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych oraz  zamontowano  podwójny najazd na  krawężnik ułatwiający poruszanie się osób niepełnosprawnych;
  • Przed brama budynku znajduje się ścieżka dojazdowa zgodna z Warunkami technicznymi  pochylni przeznaczonej  dla osób niepełnosprawnych;
  • Przestrzeń komunikacyjna w budynku jest wolna od barier poziomych i pionowych. Komunikacja pionowa – winda dostoswana dla osób ze szczególnymi potrzebami. Winda posiada przyciski z alfabetem Braille`a (brajla);
  •  Schody kierujące na poziom ,,1’’  oznaczone są wizualnie – kontrastowo oznaczone krawędzie stopni;
  • Na każdym poziomie dostępna jest toaleta dla osób niepełnosprawnych,
  • W gabinecie stomatologicznym znajduje się unit stomatologiczny z funkcja fotela obrotowego  przystosowanego do  obsługi pacjenta z niepełnosprawnością ;
  • zapewniamy wstęp osobom ze szczególnymi potrzebami korzystających z psa asystującego na teren przychodni;
  • Osoby ze szczególnymi potrzebami maja zapewnioną możliwość ewakuacji lub ich uratowania w inny sposób, oznaczenia dróg ewakuacyjnych, szkolenia i instrukcje dla pracowników
    z zakresu ochrony przeciwpożarowej i zasad postepowania na wypadek ewakuacji;
  • brak informacji głosowych i pętli indukcyjnej (wszelkie informacje można uzyskać w Rejestracji);
  • nie jest dostępny tłumacz języka migowego;

Osoby odpowiedzialne

Autor:Agata Gajewska
Odpowiada:AG
Wytworzył:AG
Data ostatniej zmiany:2025-03-19 09:31:30

Archiwum

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 315
×

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Dowiedz się więcej.