Zamówienia publiczne
Ogłoszenie o wyniku postępowania.
Działając na podstawie art. 309 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 z późn. zm.) Zamawiający informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługi społeczne prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji na wykonanie usługi pn. „Przygotowanie i dostawa posiłków do Szkoły podstawowej w Obrubnikach” zostało zakończone.
Szczegóły znajdują się tutaj.
Zawiadomienie o ponownym wyborze oferty.
Zamawiający informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji na wykonanie usługi pn. „Przygotowanie i dostawa posiłków do Szkoły Podstawowej w Obrubnikach” dokonano ponownego wyboru oferty.
W dniu 17 sierpnia 2021 r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty - firma Rewolucja – Usługi Cateringowe Elżbieta Walicka ul. Piaskowa 4 18 – 100 Łapy, cena oferty za wykonanie całości zamówienia brutto: 194 985,05 PLN (słownie: sto dziewięćdziesiąt cztery tysiące dziewięćset osiemdziesiąt pięć złotych i pięć groszy), czas realizacji reklamacji : do pół godziny.
Zamawiający wyznaczył trzykrotnie termin podpisania umowy. Wykonawca nie stawił się, nie wyjaśnił przyczyn nieobecności, nie odbiera telefonu kontaktowego.
W związku z powyższym działając na podstawie art. 263 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 z późn. zm.) dokonano wyboru oferty drugiego w kolejności Wykonawcy - PRUSZYNKA Gastronomia Piotr Pruszyński; ul. Jarzębinowa 2A lok.1; 15-793 Białystok, cena oferty za wykonanie całości zamówienia brutto: 251 689 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt jeden tysięcy sześćset osiemdziesiąt dziewięć złotych), czas realizacji reklamacji: do pół godziny.
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Podpisany dokument znajduje się tutaj.
Informacja z otwarcia ofert
Obrubniki,13.08.2021
Szkoła Podstawowa w Obrubnikach
Obrubniki 33
16-002 Dobrzyniewo Duże
SP.26.1.2021
Informacja Zamawiającego z otwarcia ofert
Działając na podstawie art.222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 z późn. zm.) Zamawiający informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na usługi społeczne prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji na wykonanie usługi pn Przygotowanie i dostawa posiłków do Szkoły Podstawowej w Obrubnikach wpłynęły następujące oferty:
LP |
Nazwa i adres Wykonawcy |
Cena oferty brutto (PLN) |
1 |
PRUSZYNKA Gastronomia Piotr Pruszyński; |
251 689 PLN Cena jednego śniadania 6,20 Cena jednego obiadu 8,60 Cena jednego podwieczorku 2,90 |
2 |
Rewolucja – Usługi Cateringowe Elżbieta Walicka Ul. Piaskow 4 18-100 Łapy |
194 985,05 PLN Cena jednego śniadania 4,06 Cena jednego obiadu 6,63 Cena jednego podwieczorku 4,06 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Przygotowanie i dostawa posiłków do Szkoły Podstawowej w Obrubnikach
ZAMAWIAJĄCY
- Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest przez zamawiającego.
- Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Obrubnikach
- Krajowy numer identyfikacyjny: REGON 001163477
- Adres zamawiającego:
miejscowość: Obrubniki 33
kod pocztowy: 16-002 Dobrzyniewo Duże
województwo: podlaskie
kraj: POLSKA
powiat: białostocki
nr telefonu: 85 7197545
adres poczty elektronicznej: spobrubniki@wp.pl
adres strony internetowej zamawiającego: www.spobrubniki.edupage.org
- Rodzaj zamawiającego: zamawiający publiczny – jednostka sektora finansów publicznych – jednostka budżetowa
- Przedmiot działalności zamawiającego: edukacja
INFORMACJE PODSTAWOWE
- Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
- Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: TAK
- Nazwa zamówienia: przygotowanie i dostawa posiłków do Szkoły Podstawowej w Obrubnikach
- Identyfikator postępowania: ocds-148610-ebcfd3c0-f4f6-11eb-b885-f28f91688073
- Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00136198/01
- Wersja ogłoszenia: 01
- Data ogłoszenia: 04.08.2021
- Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: NIE
- Numer planu postępowań BZP: NIE
- Identyfikator pozycji planu postępowań: NIE
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy
o których mowa w art. 94 ustawy: NIE - O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: NIE
- Czy zamówienie lub umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE
- Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną: zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy
UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
- Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://miniportal.uzp.gov.pl/
- Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: NIE
- Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu komunikacji elektronicznej: TAK - Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami – adres strony internetowej: w postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w zakresie złożenia oferty oraz oświadczenia, o którym mowa w 1215 ust. 1 ustawy pzp odbywa się przy użyciu miniPortalu, który jest dostępny pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/. Natomiast składanie przez Wykonawcę Oświadczeń (innych niż w zdaniu pierwszym), wniosków, zaświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail: spobrubniki@wp.pl
- Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku. Uwaga: Wykonawca składając ofertę przy pomocy formularza „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” musi po zalogowaniu się na swoje konto ePUAP w polu „Wpisz nazwę odbiorcy”
w pisać następującą treść: Szkoła Podstawowa w Obrubnikach). Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz w Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” wynosi 150MB. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. Dane dostępowe można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania. Ofertę oświadczenia, o którym mowa a art.125 ust. 1 ustawy pzp, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach txt,rtf, pdf, doc, docx, odt. Ofertę,
a także oświadczenie o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWS składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. - Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: NIE DOTYCZY
- Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: NIE
- Oferta – katalog elektroniczny: NIE DOTYCZY
- Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane
w postępowaniu: POLSKI
RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie* swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem danych osobowych jest Szkoła Podstawowa w Obrubnikach reprezentowany przez Dyrektora; Barbarę Chmielewską
- kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem e-mail: iod@eterneco.eu lub pisemnie na adres kontaktowy administratora;
- Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą Przygotowanie i dostawa posiłków do Szkoły Podstawowej w Obrubnikach, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
- odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o zapisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
- Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Pana/Panią danych osobowych bezpośrednio Pana/Panią dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym
w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pana/Pani danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pan/Pani:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pana/Pani danych osobowych (1);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (2);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych Pana/Pani dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Panu/Pani:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pana/Pani danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: NIE
- Numer referencyjny: 26.1.2021
- Rodzaj zamówienia: dostawy
- Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: NIE
- Możliwe jest składanie ofert częściowych: NIE
- Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: NIE
INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE ODNOSZĄCE SIĘ DO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Krótki opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostawie posiłków: śniadań, obiadów i podwieczorków do Szkoły Podstawowej w Obrubnikach dla uczniów szkoły podstawowej i wychowanków oddziałów przedszkolnych.
- Posiłki mają być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia dzieci i młodzieży.
- Posiłki maja składać się ze śniadania, obiadu i podwieczorka.
- Posiłki będą wydawane od 01.09.2021 r. do 31 08.2022 r. Zamawiający planuje, że należy dostarczać dziennie około 45 śniadań, około 100 obiadów i około 20 podwieczorków. Razem należy dostarczyć do przedszkola około 10.440 śniadań tj. 45 x 232 dni żywieniowe; około 4.640 podwieczorków tj. 20x 232 dni żywieniowe; do przedszkola i szkoły podstawowej około 20.175 obiadów tj. (45 x232 dni żywieniowe - przedszkole)+ (55 x 177)dni żywieniowe –szkoła podstawowa).
- Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno – epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz bierze odpowiedzialność za ich przestrzeganie
- Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie , na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP
- Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości dostarczanych posiłków w zależności od frekwencji dzieci w danym dniu – nie stanowi to zmiany umowy i nie wymaga aneksu.
- Dostawa posiłków będzie odbywać zgodnie z umową, w każdym tygodniu, od poniedziałku do piątku z wyłączeniem okresu przerw świątecznych, wakacji, oraz dni ustawowo wolnych od pracy (dotyczy również okresów ewentualnych obostrzeń wynikających z sytuacji epidemicznej) – o czym wykonawcy zostaną poinformowani. Zamawiający określa przewidywaną ilość zamawianych posiłków najpóźniej do godziny 14.00 w dniu poprzedzającym dzień dostawy.
- Posiłki będą dostarczane do Szkoły Podstawowej w Obrubnikach najpóźniej do godz. 7.15 śniadania, 10.00 obiady, 12.30 podwieczorki.
- W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji pracy szkoły, dostawa posiłków może odbyć się o innej godzinie niż ustalona powyżej- po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą.
- Zamawiający przyjmuje na siebie wszelkie sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom w placówce .
- Zamawiający nie posiada własnych talerzy i sztućców. Posiłki mają być pakowane w jednorazowe opakowania.
- Przewóz posiłków musi odbywać się środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności w termosach zapewniających właściwą ochronę i temperaturę.
- Wykonawca jest zobowiązany dostarczać pojemniki na odpady pokonsumpcyjne i ich odbiór oraz utylizację odpadów na własny koszt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
- Główny kod PCV: 55523100 – 3 Usługi w zakresie posiłków szkolnych
- Dodatkowy kod PCV: 55524000 – 9 Usługi dostarczania posiłków do szkół
- Zamówienie obejmuje opcje : NIE
- Okres realizacji umowy 01.09.2021 – 31.08.2022
- Zamawiający przewiduje wznowienia: NIE
- Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: NIE
KRYTERIA OCENY OFERT
- Sposób oceny ofert: zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w rozdziale XVIII SWZ
- Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: punktowo
- Stosowane kryteria oceny ofert:
Kryterium 1 – cena – waga 80 pkt
Kryterium 2 – czas realizacji reklamacji – 20 pkt
- Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: NIE
KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
- Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: TAK
- Fakultatywne podstawy wykluczenia: 109 ust. 1 pkt 1, art. 109 ust. 1 pkt 4
- Warunki udziału w postępowaniu: TAK
- Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu:
c
- Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy: TAK
- Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie nie podlegania wykluczeniu:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawca składa:
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie
z Załącznikiem nr 3 i 4 do SWZ. - Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
- Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
- Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.
- W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie to składa każdy z Wykonawców. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia, wraz z oświadczeniem własnym, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. Oświadczenia to składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
- Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału
w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania. - Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych:
- Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie
z załącznikiem nr 8 do SWZ; - Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
- wykaz usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę cateringową dla dzieci polegającą na codziennym (od poniedziałku do piątku) przygotowaniu
i dostarczaniu obiadów dla co najmniej 200 dzieci dziennie, usługa winna być zrealizowana lub realizowana w jednej placówce w ramach jednej umowy przez okres co najmniej kolejnych 9 miesięcy.- załącznik nr 9 do SWZ - wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 10 do SWZ
- Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.
- Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: NIE DOTYCZY
- Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: NIE
- Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: ofertę składa się na formularzu ofertowym – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ wraz
z ofertą wykonawca jest zobowiązany złożyć: oświadczenia, o których mowa w rozdziale VII, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby,
o którym mowa w rozdziale IX (jeżeli dotyczy), oświadczenie o podziale zakresu zamówienia, o którym mowa w rozdziale X (jeżeli dotyczy), dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy)
WARUNKI ZAMÓWIENIA
- Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: NIE
- Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: NIE
- Wymagający wymaga wadium: NIE
- Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: NIE
- Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: jak w rozdziale XI SWZ
- Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeżeli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: NIE
PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
- Zamawiający przewiduje udzielania zaliczek: NIE
- Zamawiający przewiduje zmianę umowy: TAK
- Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzania: projektowane postanowienia umowy stanowi załącznik nr 7 do SWZ i jest jej integralną częścią. W projekcie umowy zamawiający określił istotne warunki umowy, a w szczególności terminy, warunki płatności, odsetki
i kary umowne oraz inne postanowienia w tym, zmiany treści umowy,
w zakresie uregulowanym w art. 454 – 455 ustawy pzp oraz wskazanym we wzorze umowy - Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: NIE
PROCEDURA
- Termin składania ofert: 13.08.2021 r. godzina 9:00
- Miejsce składania ofert: złożenie oferty odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
- Termin otwarcia ofert: 13.08. 2021 r. godzina 10:00
- Termin związania z ofertą: 13.09.2021 r.
Osoby odpowiedzialne
Autor: | Maria Żukowska |
Odpowiada: | Maria Żukowska |
Wytworzył: | Maria Żukowska |
Data ostatniej zmiany: | 2021-09-02 11:24:18 |
Archiwum
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 871 |