Biuletyn Informacji Publicznej
Szkoła Podstawowa im. ks. Jana Twardowskiego w Mokrem
drukuj

Dostępna szkoła

Deklaracja dostępności

Szkoła Podstawowa im. Jana Twardowskiego w Mokrem zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej witryny internetowej zgodnie z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U. 2019 poz. 848).

Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej: https://www.e-bip.org.pl/spmokre/

  • Data publikacji strony internetowej: 

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:

  • witryna nie posiada formularza kontaktowego; można skontaktować się ze Szkołą pisząc na adres e-mailowy lub dzwoniąc; dane teleadresowe znajdują się na stronie https://www.e-bip.org.pl/spmokre/informacje
  • brak możliwości zmiany odstępów między wyrazami lub liniami tekstu.

Deklarację sporządzono dnia  na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Potrzebujesz informacji w innej formie niż prezentowana na stronie internetowej? Skontaktuj się z nami!
Na tej stronie internetowej są problemy, które według Ciebie wynikają z niespełnienia wymogów dostępności cyfrowej? Zgłoś to do nas.
W zgłoszeniu podaj:

  • adres internetowy strony, na której jest niedostępna treść;
  • swoje imię i nazwisko;
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail;
  • informacje, jaki sposób przekazania treści jest dla Ciebie najwygodniejszy (np. druk powiększony, alfabet Braille'a, informacja dźwiękowa).

Za wszystkie kwestie związane z dostępnością cyfrową i udostępnianiem treści z tej strony internetowej odpowiada Pan Tomasz Czerwiński. Kontaktować można się za pomocą adresu mailowego: t.czerwinski@spmokre.com.pl

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki, poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści z Twojego zgłoszeniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Jeżeli nasze działania nie będą dla Ciebie zadowalające, możesz zgłosić skargę do Organu Nadzorującego Szkołę - Urzędu Gminy Grudziądz. Jeżeli nadal będziesz mieć uwagi do naszych działań związane z dostępnością cyfrową możesz zgłosić je do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Aplikacje mobilne

Jednostka nie posiada aplikacji mobilnej.

Osoby odpowiedzialne

Autor:administrator
Odpowiada:administrator
Wytworzył:administrator
Data ostatniej zmiany:2022-03-21 21:52:38

Archiwum

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 287
×

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Dowiedz się więcej.