Ochrona Danych Osobowych
Ochrona Danych Osobowych
Klauzula informacyjna
Wypełniając obowiązek prawny, uregulowany zapisami art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 04.05.2016r. Str.1), zwany dalej jako „RODO" informuję, iż:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych, zbieranych w ramach wykonywania zadań publicznych jest: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w powiecie jaworskim, z siedzibą w Jaworze ul. Poniatowskiego 25.
Obowiązki w zakresie Ochrony Danych Osobowych wykonuje się w siedzibie Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Jaworze, zlokalizowanego w Jaworze przy ul. Poniatowskiego 25, tel.76/870-36-19 e-mail: jawor@jawor.pinb.gov.pl
-
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c, RODO w ściśle określonym, minimalnym zakresie, niezbędnym do osiągnięcia celu, do którego zostały zebrane oraz dopełnienia obowiązku określonego przepisami prawa,
-
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym w związku z przepisami ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym, ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego oraz i innych przepisów prawa stanowiących podstawę do realizacji zadań ustawowych,
-
Pani/Pana dane osobowe będą udostępniane innym organom, upoważnionym na podstawie przepisów prawa, (np. wymiar sprawiedliwości, administracja skarbowa, instytucje związane z obsługą funduszy unijnych, podmioty związane z obsługą sfery socjalnej) lub na podstawie umowy powierzenia danych do przetwarzania (np. z podmiotami sektora teleinformatycznego i telekomunikacyjnego).
-
Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
-
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane, wynikający z rozporządzenia Prezesa Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
-
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
-
Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących, narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.,
-
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym, odmowa podania danych osobowych będzie skutkowała brakiem możliwości załatwienia sprawy.
Osoby odpowiedzialne
Autor: | Mirosław Loranty |
Odpowiada: | Mirosław Loranty |
Wytworzył: | Mirosław Loranty |
Data ostatniej zmiany: | 2024-06-19 14:50:32 |
Archiwum
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 324 |