Nabór - na stanowiska bibliotekarskie (4 stanowiska)
Dyrektor Biblioteki Publicznej w Piasecznie
ogłasza nabór na 4 stanowiska pracy bibliotekarzy
(młodszy bibliotekarz z funkcją animatora lub bibliotekarz z funkcją animatora lub
starszy bibliotekarz z funkcją animatora)
Warunki pracy:
1 stanowisko - wymiar etatu: 0,5 etatu (średnio 20 godzin tygodniowo).
1 stanowisko - wymiar etatu: 0,5 etatu (średnio 20 godzin tygodniowo).
1 stanowisko - wymiar etatu: 0,5 etatu (średnio 20 godzin tygodniowo).
1 stanowisko – wymiar etatu: 0,75 etatu (średnio 30 godzin tygodniowo).
Liczba wolnych stanowisk pracy: 4 stanowiska.
Forma umów – umowa o pracę na czas próbny do 3 miesięcy, z możliwością zatrudnienia następnie na umowy o pracę na czas określony.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze:
- 3 stanowiska – od 2400 zł do 2600 zł brutto (wymiar etatu 0,5) w zależności od stanowiska (plus dodatek stażowy w zależności od dokumentów potwierdzających prawo do dodatku).
- 1 stanowisko – od 3600 do 3900 zł brutto (wymiar etatu 0,75 etatu) w zależności od stanowiska (plus dodatek stażowy w zależności od dokumentów potwierdzających prawo do dodatku).
Miejsce pracy:
Biblioteka Publiczna w Piasecznie – Dział Udostępniania.
Ze względu na specyfikę naszej pracy osoby zatrudnione zostają na stanowiskach bibliotekarskich w Dziale Udostępniania.
1 stanowisko pracy (0,5 etatu) – przewidujemy miejsce pracy biblioteka w Jazgarzewie i dział Mobilna biblioteka
1 stanowisko pracy (0,5 etatu) – przewidujemy miejsce pracy biblioteka Piaseczno-Gołków Letnisko
1 stanowisko pracy (0,5 etatu) – przewidujemy miejsce pracy biblioteka w Julianowie
1 stanowisko pracy (0,75 etatu) – przewidujemy miejsce pracy biblioteka główna - oddział dla dzieci i młodzieży
Jednakże ze względu na naszą specyfikę i zapewnienie sprawnego działania całej sieci bibliotecznej osoby zatrudnione na stanowisku bibliotekarskim mogą być kierowane do innych oddziałów i filii w ramach struktury Biblioteki Publicznej w Piasecznie.
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie min. średnie.
Obsługa komputera (pakiet MS Office) oraz urządzeń biurowych.
Umiejętność pracy w grupie oraz samodzielnej organizacji pracy własnej.
Wysoka kultura osobista, komunikatywność.
Dyspozycyjność (praca w niektóre soboty i czasami w niedzielę).
Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
Niekaralność za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku.
Dobra znajomość obsługi komputera, urządzeń multimedialnych i biurowych.
Umiejętność prowadzenia działań animacyjnych dla różnych grup odbiorców.
Wymagania dodatkowe:
Samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania.
Łatwość nawiązywania kontaktów.
Skrupulatność, sumienność, zaangażowanie w rozwoju biblioteki.
Kreatywność, innowacyjność oraz silna motywacja do pracy.
Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresujących.
Gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji.
Mile widziane prawo jazdy kategorii B.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Praca z czytelnikiem dziecięcym i dorosłym.
Organizacja i prowadzenie zajęć, warsztatów, działań społecznych promujących literaturę, kulturę, naukę oraz aktywizujących środowisko lokalne.
Gromadzenie i udostępnianie zbiorów biblioteki.
Opracowywanie zbiorów.
Udzielanie informacji.
Prowadzenie dokumentacji bibliotecznej.
Skontrum księgozbioru.
Dbałość o stan powierzonego mienia.
Współpraca z lokalnymi instytucjami.
Oferujemy:
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
Wynagrodzenie zależne od posiadanych kwalifikacji i doświadczenia.
Świadczenia socjalne (m.in. dofinansowanie do wypoczynku).
Możliwość wykupienia pakietu medycznego.
Możliwość wykupienia ubezpieczenia na życie.
Wymagane dokumenty:
List motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru.
Życiorys (CV).
List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych”.
Uwaga!
Wybrany do zatrudnienia kandydat będzie musiał dostarczyć przed podpisaniem umowy o pracę zaświadczenie z rejestru sprawców przestępstw na tle seksualnym i zaświadczenie o niekaralności.
Wybrany do zatrudnienia kandydat będzie musiał dostarczyć przed podpisaniem umowy o pracę dokumenty związane z wcześniejszym zatrudnieniem w celu ustalenia dodatkowych świadczeń pracy np. dodatku stażowego.
Informacje o terminie i miejscu składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy złożyć do 20 grudnia 2024 r. osobiście w Bibliotece Publicznej w Piasecznie, ul. Jana Pawła II 55, 05-500 Piaseczno (do godziny 16.00) lub pocztą na adres wymieniony powyżej (liczy się dzień wpływu do Biblioteki Publicznej w Piasecznie). Komplet dokumentów (w jednym pliku) można wysłać elektronicznie (podpisane profilem zaufanym) na adres mailowy: sekretariat@biblioteka-piaseczno.pl (do 20 grudnia 2024 r. do godz. 16.00).
Dokumenty należy przekazać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko bibliotekarskie".
Dokumenty, które wpłyną do biblioteki po terminie, nie będą rozpatrywane i nie podlegają zwrotowi.
Dyrektor Biblioteki Publicznej w Piasecznie zastrzega sobie prawo do powiadomienia o zakwalifikowaniu do dalszych etapów naboru jedynie wybranych kandydatów, a także do niewyłonienia kandydatury do zatrudnienia.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na BIP na stronie internetowej biblioteki biblioteka-piaseczno.pl.
Oferty odrzucone, które nie zostaną odebrane w terminie 30 dni od zakończenia naboru, zostaną zniszczone.
Ze względu na okres końca roku - rozmowy z wytypowanymi kandydatami będą odbywać się w przedziale czasowym - 27 grudnia 2024 do 5 stycznia 2025 r.
Planowane zatrudnienie nowych osób od połowy stycznia 2025 r.
Osoby odpowiedzialne
Autor: | Łukasz Krzysztof Załęski |
Odpowiada: | Łukasz Krzysztof Załęski |
Wytworzył: | Łukasz Krzysztof Załęski |
Data ostatniej zmiany: | 2024-12-19 17:11:15 |
Archiwum
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 870 |