Nabór - specjalista ds. promocji - 1 etat
Dyrektor Biblioteki Publicznej w Piasecznie
ogłasza nabór
na wolne stanowisko: specjalista ds. promocji - 1 etat
- Warunki pracy:
- Wymiar etatu: 1 etat
- Umowa o pracę
- Miejsce pracy: Biblioteka Publiczna w Piasecznie
- Oferujemy:
- Ciekawe środowisko pracy
- Możliwość rozwoju osobistego
- Szkolenia
- Wymagania niezbędne:
- Minimum wykształcenie średnie, policealne lub wyższe, preferowane kierunki: informacja naukowa i bibliotekoznawstwo, kulturoznawstwo, dziennikarstwo, public relations, polonistyka, animacja społeczno-kulturowa
- Znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania bibliotek: ustawy o bibliotekach, ustawy o organizacji i prowadzeniu działalności kulturalnej
- Umiejętność pracy w systemie MS Windows
- Dobra znajomość pakietów biurowych MS Office i LibreOffice (redagowanie tekstów, tworzenie prezentacji, arkusze kalkulacyjne)
- Dyspozycyjność, kreatywność, samodzielność, komunikatywność
- Znajomość pracy w obszarze PR, promocji i marketingu
- Umiejętność pracy w obszarze media relations
- Sprawne poruszanie się po sieci, znajomość trendów w komunikacji internetowej, posługiwanie się narzędziami do obsługi mediów społecznościowych i umiejętność wyszukiwania w nich informacji
- Umiejętność publikacji artykułów, tworzenia wydarzeń na fanpage Facebooka, grafik na Instagram
- Umiejętność pracy w zespole, organizacji pracy, w tym sprawnej i szybkiej realizacji powierzonych zadań
- Wysoka motywacja do pracy na rzecz biblioteki, umiejętność podejmowania niestandardowych wyzwań, umiejętność realizacji zadań metodą projektową
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- Niekaralność za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku
- Wymagania dodatkowe:
- Podstawowa znajomość programów graficznych (typu CorelDraw, Canva, IrfanView, GIMP) do tworzenia/obróbki grafiki, do projektowania ulotek, plakatów, zaproszeń, wizytówek, itp.
- Podstawowa znajomość CMS (systemy zarządzania treścią), typu WordPress – redagowanie artykułów na stronie biblioteki
- Samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania
- Umiejętność pracy w grupie oraz samodzielnej organizacji pracy własnej
- Łatwość nawiązywania kontaktów
- Skrupulatność, sumienność, zaangażowanie w rozwoju biblioteki
- Kreatywność, innowacyjność oraz motywacja do pracy
- Wysoka kultura osobista
- Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresujących
- Gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Prowadzenie działań marketingowych – opracowywanie, wdrażanie planów marketingowych, ustalanie sposobów ich promocji, dotarcia do grup docelowych
- Planowanie, organizacja i koordynowanie działań promocyjnych i marketingowych oraz eventów realizowanych przez bibliotekę
- Przygotowanie materiałów promocyjnych biblioteki
- Prowadzenie strony internetowej biblioteki, profilu Biblioteki na Facebooku
- Redagowanie tekstów, przygotowanie informacji prasowych i medialnych, przygotowywanie prezentacji
- Szukanie nowych kanałów informacyjnych
- Komunikacja zewnętrzna i budowanie wizerunku Biblioteki na zewnątrz
- Współpraca z mediami i podmiotami zewnętrznymi (m.in. przekazywanie informacji o planowanych wydarzeniach, przekazywanie relacji i dokumentacji fotograficznej z wydarzeń, których organizatorem bądź współorganizatorem jest Biblioteka, pozyskiwanie patronatów medialnych)
- Podtrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi partnerami, sponsorami oraz poszukiwanie nowych
- Koordynacja procesów wydawnictwa Biblioteki
- Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru
- Życiorys (CV)
- Kopie świadectw pracy
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach
- Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu
z pełni praw publicznych - Oświadczenie, że kandydat/ka nie był/a skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych”
- Informacje o terminie i miejscu składania dokumentów:
- Wymagane dokumenty należy złożyć do 30 sierpnia 2024 r. osobiście w Bibliotece Publicznej w Piasecznie ul. Jana Pawła II 55, 05-500 Piaseczno lub pocztą na adres wymieniony powyżej (liczy się dzień wpływu do Biblioteki Publicznej w Piasecznie). Komplet dokumentów (w jednym pliku) można wysłać elektronicznie (podpisane profilem zaufanym) na adres mailowy: sekretariat@biblioteka-piaseczno.pl (do 30 sierpnia 2024 r. do godz. 15.00).
- Dokumenty należy przekazać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko specjalista ds. promocji”
- Dokumenty, które wpłyną do Biblioteki po terminie, nie będą rozpatrywane i nie podlegają zwrotowi
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP-u Biblioteki.
- Osoby, które spełniają wymagania formalne, zostaną powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej
- Dyrektor Biblioteki Publicznej w Piasecznie zastrzega sobie prawo do powiadomienia o zakwalifikowaniu do dalszych etapów naboru jedynie wybranych kandydatów, a także do niewyłonienia kandydatury do zatrudnienia
Na rozmowę kwalifikacyjną należy przygotować propozycje działań, które kandydat/ka chciał(a)by realizować w Bibliotece.
Uwagi końcowe:
Dostarczone dokumenty zostaną poddane formalnej analizie, przeprowadzonej przez komisję rekrutacyjną. W wyniku w/w analizy, zostanie wytypowana lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu. Wytypowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty odrzucone, które nie zostaną odebrane w terminie 30 dni od zakończenia naboru, zostaną zniszczone.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biblioteki www.biblioteka-piaseczno.pl.
Osoby odpowiedzialne
Autor: | Sylwia Chojnacka-Tuzimek |
Odpowiada: | Łukasz Krzysztof Załęski |
Wytworzył: | Łukasz Krzysztof Załęski |
Data ostatniej zmiany: | 2024-08-01 09:45:53 |
Archiwum
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 326 |