Nabór do pracy - specjalista ds. organizacyjno-księgowych - 1 etat
Dyrektor Biblioteki Publicznej w Piasecznie ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy – specjalista ds. organizacyjno- księgowych
Warunki pracy:
- wymiar etatu: 1 etat
- umowa o pracę
- miejsce pracy: Biblioteka Publiczna w Piasecznie, Jana Pawła II 55
Oferujemy:
- ciekawe środowisko pracy
- możliwość rozwoju osobistego
- szkolenia
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, finanse, rachunkowość
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych
- odpowiedni stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku
- cieszy się nieposzlakowaną opinią
- staż pracy co najmniej 2 lata
- doświadczenie w sprawach płacowych, kadrowych i księgowych
Wymagania dodatkowe:
- praktyczna znajomość obsługi komputera (Office)
- znajomość programu kadrowo-płacowego WF-gang, Płatnik będzie dodatkowym atutem,
- odpowiedzialność, dokładność, systematyczność w działaniu i dyskrecja, odporność na stres.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:
- sporządzanie list płac, naliczanie zasiłków chorobowych, prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników biblioteki, naliczanie dodatkowych list związanych z wynagrodzeniami
- prowadzenie ewidencji wynagrodzeń osobowych pracowników
- naliczanie ekwiwalentu za pranie i używanie odzieży dla pracowników biblioteki
- dokonywanie rozliczeń składek ZUS i FP, PEFRON, PPK.
- sporządzanie sprawozdań związanych z wynagrodzeniami (GUS, ZUS, PEFRON, PPK)
- sporządzanie rachunków do umów o dzieło i zlecenie,
- prowadzenie ZFŚS, naliczanie zgodnie z regulaminem ZFŚS.
- przygotowywanie przelewów i wszelkich płatności związanych z działalnością biblioteki
- wykonywanie innych czynności doraźnie zleconych przez bezpośredniego przełożonego, a wynikających z rodzaju umówionej pracy
Wymagane dokumenty formalne:
- Życiorys (CV)
- Kwestionariusz osobowy
- List motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- Kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje
- Kopie świadectw pracy
- Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie, że kandydat/ka nie był/a skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Inne dokumenty potwierdzające przydatność na stanowisku pracy
- List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych/
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze od 4500,00 zł (brutto) do max 4750,00 (brutto) (+plus dodatek stażowy w zależności od dokumentów potwierdzających prawo do dodatku).
Informacje o terminie i miejscu składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy złożyć do 17 kwietnia 2023 r. osobiście w Bibliotece Publicznej w Piasecznie ul. Jana Pawła II 55, 05-500 Piaseczno. Komplet dokumentów (w jednym pliku) można wysłać elektronicznie (podpisane profilem zaufanym) na adres mailowy: kontakt@biblioteka-piaseczno.pl (do 17 kwietnia 2023 r. do godz. 23.59)
Dokumenty składane osobiście należy przekazać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko specjalista ds. organizacyjno-księgowych”
Dokumenty, które wpłyną do Biblioteki po terminie, nie będą rozpatrywane i nie podlegają zwrotowi.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP-u Biblioteki.
Osoby, które spełniają wymagania formalne, zostaną powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Dyrektor Biblioteki Publicznej w Piasecznie zastrzega sobie prawo do powiadomienia o zakwalifikowaniu do dalszych etapów naboru jedynie wybranych kandydatów, a także do niewyłonienia kandydatury do zatrudnienia.
Uwagi końcowe:
Dostarczone dokumenty zostaną poddane formalnej analizie, przeprowadzonej przez komisję rekrutacyjną. W wyniku w/w analizy, zostanie wytypowana lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu. Wytypowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty odrzucone, które nie zostaną odebrane w terminie 30 dni od zakończenia naboru, zostaną zniszczone.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biblioteki www.biblioteka-piaseczno.pl.
Osoby odpowiedzialne
Autor: | Sylwia Chojnacka-Tuzimek |
Odpowiada: | Łukasz Krzysztof Załęski |
Wytworzył: | Łukasz Krzysztof Załęski |
Data ostatniej zmiany: | 2023-04-04 09:17:47 |
Archiwum
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 325 |