Nabór - pracownik merytoryczny
Dyrektor Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Piaseczno
ogłasza nabór
na stanowisko pracownika merytorycznego
Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Piaseczno
- Warunki pracy:
- Wymiar etatu: 1 etat.
- Umowa o pracę.
- Miejsce pracy: Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Piaseczno.
Osoba zatrudniona będzie pełniła obowiązki kierownika Oddziału dla dorosłych w nowej siedzibie Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Piaseczno w Centrum Edukacyjno-Multimedialnym w Piasecznie i pełnić obowiązki kierownika Działu Udostępniania.
- Oferujemy:
- Ciekawe środowisko pracy.
- Możliwość rozwoju osobistego.
- Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie wyższe z zakresu bibliotekoznawstwa, podyplomowe bibliotekarskie, staż pracy co najmniej 5 lat.
- Znajomość podstawowych przepisów dotyczących funkcjonowania bibliotek publicznych.
- Umiejętność i dośwadczenie w pisaniu projektów i wniosków o ich dofinansowanie
- Dobra znajomość obsługi komputera, urządzeń biurowych.
- Umiejętność koordynowania prac merytorycznych w zakresie gromadzenia, opracowywania i udostępniania zbiorów Biblioteki.
- Znajomość systemu bibliotecznego MAK.
- Umiejętność samodzielnej i efektywnej organizacji pracy.
- Predyspozycje do organizacji i prowadzenia przedsięwzięć związanych z działalnością bibliotekarską.
- Posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
- Brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku.
- Wymagania dodatkowe:
- Preferowane doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Szerokie umiejętności w zakresie animacji społecznej.
- Umiejętność pracy w zespole, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, komunikatywność, dokładność, systematyczność, dyspozycyjność.
- Odpowiedzialność za powierzone zadania.
- Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresujących.
- Wysoka kultura osobista.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zadaniem osoby zatrudnionej będzie przygotowanie uruchomienia Oddziału dla dorosłych w nowej siedzibie biblioteki w Centrum Edukacyjno-Multimedialnym przy ulicy Jana Pawła II 55 w Piasecznie, a ponadto:
- Koordynowanie prac merytorycznych w zakresie Działu Udostępniania Zbiorów Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Piaseczno.
- Nadzorowanie prowadzenia dokumentacji bibliotecznej, kontrola poprawności ewidencjonowania wpływów i ubytków, skontra księgozbioru, rozliczenia dotacji na zakup nowości wydawniczych i innych projektów bibliotecznych.
- Przygotowywanie propozycji rozwoju Biblioteki.
- Koordynowanie prac w zakresie szkoleń dla pracowników Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Piaseczno.
- Nadzór nad prawidłowością funkcjonowania placówek bibliotecznych w strukturze Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Piaseczno.
- Ustalanie zastępstw w zakresie obsługi czytelnika.
- Współpraca z innymi działami Biblioteki.
- Obsługa czytelników zgodnie z ustaleniami wewnętrznymi.
- Organizacja i prowadzenie zajęć, imprez kulturalnych, mających na celu propagowanie czytelnictwa.
- Promowanie działań poprzez zamieszczanie informacji w środkach masowego przekazu (media, strona internetowa, Facebook).
- Dbałość o stan powierzonego mienia.
- Praca w systemie dwuzmianowym, również w soboty.
- Wymagane dokumenty:
- Życiorys (CV)
- Kwestionariusz osobowy
- List motywacyjny.
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
- Kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje.
- Kopie świadectw pracy.
- Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie, że kandydat/ka nie był/a skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Inne dokumenty potwierdzające przydatność na stanowisku pracy.
- List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych”.
- Informacja o terminie i miejscu składania dokumentów:
- Wymagane dokumenty należy złożyć do 7 czerwca 2019 r. w siedzibie biblioteki lub przesłać pocztą (liczy się dzień wpływu do Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Piaseczno) na adres:
- Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Piaseczno, ul. Kościuszki 49, 05-500 Piaseczno.
- z dopiskiem: Nabór na stanowisko pracownika merytorycznego Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Piaseczno Dokumenty, które wpłyną do biblioteki po terminie, nie będą rozpatrywane i nie podlegają zwrotowi.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biblioteki biblioteka-piaseczno.pl.
- Dyrektor Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Piaseczno zastrzega sobie prawo do powiadomienia o zakwalifikowaniu do dalszych etapów naboru jedynie wybranych kandydatów, a także do niewyłonienia kandydatury do zatrudnienia.
Preferujemy, aby kandydat/ka na rozmowę kwalifikacyjną przygotował/a propozycję przykładowych działań.
Uwagi końcowe:
Dostarczone dokumenty zostaną poddane formalnej analizie, przeprowadzonej przez komisję rekrutacyjną. W wyniku w/w analizy, zostanie wytypowana lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu. Wytypowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty odrzucone, które nie zostaną odebrane w terminie 30 dni od zakończenia naboru, zostaną zniszczone.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie BIP-ie https://www.e-bip.org.pl/bibliotekapiaseczno
Przewiduje się zatrudnienie pracownika nie później niż 01.07.2019 r.
Osoby odpowiedzialne
Autor: | Łukasz Krzysztof Załęski |
Odpowiada: | Łukasz Krzysztof Załęski |
Wytworzył: | Łukasz Krzysztof Załęski |
Data ostatniej zmiany: | 2019-05-24 12:08:46 |
Archiwum
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 1018 |