Archwium - Przedmiot działalności
PRZEDMIOT DZIAŁALNOŚCI
Zespół Szkół nr 2 im. Jarosława Iwaszkiewicza w Katowicach, ma swoją siedzibę przy ulicy Goetla 2 w Katowicach. Jest placówką publiczną i jednostką budżetową działającą w oparciu o obowiązujące przepisy prawa. Organem prowadzącym jest miasto Katowice, szkoła korzysta z bazy materialnej, stanowiącej własność komunalną miasta Katowice, nadzór pedagogiczny nad szkołą sprawuje Śląski Kurator Oświaty.
W skład Zespołu Szkół nr 2 im. Jarosława Iwaszkiewicza w Katowicach wchodzi:
-
Gimnazjum nr 17 o 3 - letnim cyklu kształcenia, opartym na podbudowie 6 - letniej szkoły podstawowej,
-
Technikum nr 16 o 4 – letnim cyklu kształcenia, opartym na podbudowie 3 – letniego gimnazjum, kształcącym w specjalnościach:
● technik górnictwa podziemnego – symbol cyfrowy zawodu 311703
● technik elektryk – symbol cyfrowy zawodu 311303
● technik obsługi turystycznej – symbol cyfrowy zawodu 422103.
Zespół Szkół nr 2 im. Jarosława Iwaszkiewicza w Katowicach działa według przyjętej Misji Szkoły, która stanowi integralną część oferty edukacyjnej, a osiągnięcie zawartych w niej założeń jest jednym z głównych celów działalności szkoły:
-
we wszystkich działaniach kierujemy się wyznawanymi wartościami oraz poszanowaniem praw i godności człowieka zgodnie z Konwencją o Prawach Dziecka oraz Konwencją o Ochronie Praw Człowieka i Podstawowych Wolności,
-
wychowujemy uczniów w duchu uniwersalnych wartości moralnych, tolerancji, humanistycznych wartości, patriotyzmu, solidarności, demokracji, wolności i sprawiedliwości społecznej,
-
kultywujemy tradycje oraz ceremoniał szkolny, a wszystkie działania pedagogiczne i opiekuńczo – wychowawcze orientujemy na dobro podopiecznych (tworząc warunki intelektualnego, emocjonalnego, społecznego, estetycznego i fizycznego rozwoju uczniów), a także ich dalszy los,
-
pracujemy z młodzieżą w oparciu o nowoczesne programy kształcenia ogólnego i zawodowego, stosujemy efektywne metody nauczania,
-
przygotowujemy młodzież do świadomego i racjonalnego funkcjonowania w świecie ludzi dorosłych, rynku pracy oraz do pełnienia ważnych ról społecznych,
-
ściśle współdziałamy z rodzicami (którzy są najlepszymi sojusznikami szkoły, zwłaszcza wychowawców) oraz innymi partnerami zewnętrznymi wspierającymi szkołę w jej rozwoju,
-
ustawicznie diagnozujemy potrzeby i oczekiwania uczniów, rodziców, środowiska lokalnego oraz wszystkich bezpośrednich „klientów” szkoły,
-
okresowo przeprowadzamy ewaluację wewnętrzną (badanie, diagnozowanie i ocenianie jakości pracy szkoły), a wyniki ewaluacji, skutki działań statutowych wykorzystujemy do stałego doskonalenia działalności szkoły we wszystkich obszarach jej funkcjonowania,
-
opracowujemy i realizujemy Program Wychowawczy i Profilaktyki szkoły,
-
działamy według Planu Pracy Szkoły,
-
zapewniamy uczniom pełne bezpieczeństwo w czasie zajęć organizowanych przez szkołę,
-
organizujemy zajęcia wspomagające,
-
organizujemy praktyki zawodowe,
-
posiadamy umowy z zakładami pracy gwarantujące pracę.
Szczegółowe cele i zadania szkoły określa szczegółowo Rozdział 2 & 6 – 17 Statutu Szkoły.
Podstawy prawne działania szkoły stanowią:
-
Ustawa o Systemie Oświaty
-
Karta Nauczyciela
-
Kodeks Pracy
-
Ustawa o Pracownikach Samorządowych
-
Statut Szkoły
-
inne dokumenty regulujące pracę szkoły (rozporządzenia MEN, uchwały Rady Miasta, zarządzenia Prezydenta, zarządzenia Dyrektora Szkoły, wewnątrzszkolne procedury, instrukcje, regulaminy).
Katowice 01.09.2015r.
ORGANIZACJA SZKOŁY
W Zespole Szkół nr 2 im. Jarosława Iwaszkiewicza w Katowicach zatrudnieni są nauczyciele, pracownicy administracji oraz pracownicy obsługi.
Dyrektor Szkoły zatrudnia i zwalnia nauczycieli z zachowaniem przepisów Karty Nauczyciela oraz Kodeksu Pracy.
Pracownicy administracji i pracownicy obsługi są zatrudniani i zwalniani przez Dyrektora Szkoły z zachowaniem przepisów Kodeksu Pracy.
Dla każdego zatrudnionego pracownika Dyrektor Szkoły ustala zakres obowiązków, uprawnień, odpowiedzialności i przydział czynności.
Dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania szkoły tworzy się następujące stanowiska kierownicze:
-
Wicedyrektor do spraw pedagogicznych (szczegółowe obowiązki zawarte są w & 41 ust. 2 Statutu Szkoły),
-
Kierownik Zajęć Praktycznych (szczegółowe obowiązki zawarte są w & 41 ust. 3 Statutu Szkoły),
-
Główny Księgowy (szczegółowe obowiązki zawarte są w & 41 ust. 4 Statutu Szkoły),
-
Sekretarz Szkoły (szczegółowe obowiązki zawarte są w & 41 ust. 5 Statutu Szkoły),
Obowiązki nauczycieli, wychowawców i bibliotekarza zawarte są w & 42, obowiązki pedagoga szkolnego w & 43 Statutu Szkoły.
ORGANY SZKOŁY
DYREKTOR SZKOŁY
-
jest jednoosobowym organem zarządzającym i sprawującym nadzór nad działalnością administracyjną i gospodarczą szkoły. Zwierzchnikiem służbowym dyrektora jest Prezydent miasta Katowice,
-
jest organem nadzoru pedagogicznego i kieruje bieżącą działalnością dydaktyczną, wychowawczą i opiekuńczą szkoły,
-
jest bezpośrednim przełożonym wszystkich pracowników zatrudnionych w szkole,
-
sprawuje opiekę nad uczniami,
-
opracowuje projekt planu finansowego szkoły, dysponuje jego środkami i ponosi odpowiedzialność za ich prawidłowe wykorzystanie,
-
dysponuje środkami Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
-
dba o właściwe wyposażenie szkoły w sprzęt i pomoce dydaktyczne,
-
dba o odpowiedni stan techniczny budynku i urządzeń znajdujących się na terenie szkoły,
-
współdziała ze związkami zawodowymi w zakresie uprawnień związków do opiniowania i zatwierdzania
-
w wykonywaniu swoich zadań współpracuje z Rada Pedagogiczną, Radą Rodziców i Samorządem Uczniowskim,
-
odpowiada za prowadzenie, przechowywanie i archiwizację dokumentacji szkoły.
Kompetencje Dyrektora Szkoły szczegółowo określa & 19 Statutu Szkoły.
RADA PEDAGOGICZNA
-
jest organem kolegialnym w skład, którego wchodzą wszyscy nauczyciele szkoły,
-
Rada Pedagogiczna podejmuje swoje decyzje w formie uchwał,
-
uchwala w porozumieniu z Radą Rodziców Program Wychowawczy i Program Profilaktyki szkoły,
-
przygotowuje projekt i po zasięgnięciu opinii Rady Rodziców przyjmuje nowelizację Statutu Szkoły,
-
akceptuje po zasięgnięciu opinii Rady Rodziców innowacje i eksperymenty pedagogiczne,
-
akceptuje po zasięgnięciu opinii Rady Rodziców i Samorządu Uczniowskiego gimnazjum formę realizacji 2 godzin wychowania fizycznego,
-
wnioskuje o odwołanie osób z funkcji kierowniczych,
-
uczestniczy w rozwiązywaniu spraw wewnętrznych szkoły,
-
skreśla ucznia z listy uczniów,
-
dostosowuje wymagania na egzaminach zewnętrznych,
-
ustala sposób wykorzystania wyników nadzoru pedagogicznego, w tym sprawowanego nad Szkołą przez organ sprawujący nadzór pedagogiczny w celu doskonalenia pracy Szkoły,
-
opiniuje Plan Pracy Szkoły, Projekt Planu Finansowego, Plan Doskonalenia Zawodowego, Szkolny Zestaw Programów Nauczania, tygodniowy rozkład zajęć, wnioski Dyrektora o przyznanie nagród i innych wyróżnień, pracę Dyrektora przy ustaleniu jego oceny pracy.
Kompetencje Rady Pedagogicznej szczegółowo określa & 21 Statutu Szkoły.
RADA RODZICÓW
-
jest organem kolegialnym w skład, której wchodzą rodzice, po jednym przedstawicielu z każdego oddziału szkoły,
-
Rada Rodziców działa na podstawie własnego regulaminu,
-
Rada Rodziców podejmuje decyzje w formie uchwał,
-
uchwala w porozumieniu z Radą Pedagogiczną Program Wychowawczy i Program Profilaktyki szkoły,
-
występuje z wnioskami i opiniami w sprawach dotyczących działalności szkoły,
-
deleguje swojego przedstawiciela do komisji konkursowej wyłaniającej kandydata na stanowisko Dyrektora Szkoły,
-
gromadzi i gospodaruje funduszami na cele statutowe szkoły, pochodzącymi z dobrowolnych składek rodziców oraz innych źródeł,
-
opiniuje między innymi nowelizacje Statutu Szkoły, innowacje i eksperymenty pedagogiczne, projekt planu finansowego, ocenę dorobku zawodowego nauczyciela odbywającego staż na kolejny stopień awansu zawodowego, program i harmonogram poprawy efektywności kształcenia lu wychowania w przypadku niskiej oceny otrzymanej przez szkołę w trakcie ewaluacji zewnętrznej lub osiągniętych przez uczniów słabych wyników z egzaminów zewnętrznych.
Kompetencje Rady Rodziców szczegółowo określa & 24 Statutu Szkoły.
SAMORZĄD UCZNIOWSKI
-
jest organem kolegialnym w skład, którego wchodzą wybrani w demokratycznych wyborach przedstawiciele uczniów. W szkole działają dwa Samorządy Uczniowskie odrębnie dla gimnazjum i szkoły ponadgimnazjalnej,
-
ma wpływ na dokonanie wyboru nauczyciela pełniącego funkcję opiekuna,
-
ma prawo przedstawiać wszystkim organom szkoły swoje wnioski i opinie dotyczące działalności szkoły,
-
organizuje życie szkolne w porozumieniu z Dyrektorem Szkoły, opiekunami samorządów,
-
prowadzi działalność kulturalną, oświatową, sportową i rozrywkową,
-
ma prawo do redagowania gazetki szkolnej.
Prawa Samorządu Uczniowskiego określa & 23 Statutu Szkoły.
Katowice 01.09.2015r.
Zespół Szkół Nr 2 w Katowicach
Zespół Szkół nr 2 im. Jarosława Iwaszkiewicza w Katowicach, ma swoją siedzibę przy ulicy Goetla 2 w Katowicach. Jest placówką publiczną i jednostką budżetową działającą w oparciu o obowiązujące przepisy prawa. Organem prowadzącym jest miasto Katowice, szkoła korzysta z bazy materialnej, stanowiącej własność komunalną miasta Katowice, nadzór pedagogiczny nad szkołą sprawuje Śląski Kurator Oświaty.
W skład Zespołu Szkół nr 2 im. Jarosława Iwaszkiewicza w Katowicach wchodzi:
-
Gimnazjum nr 17 o 3 - letnim cyklu kształcenia, opartym na podbudowie
6 - letniej szkoły podstawowej, -
Technikum nr 16 o 4 – letnim cyklu kształcenia, opartym na podbudowie
3 – letniego gimnazjum, kształcącym w specjalnościach:● technik górnictwa podziemnego – symbol cyfrowy zawodu 311703
● technik elektryk – symbol cyfrowy zawodu 311303
● technik obsługi turystycznej – symbol cyfrowy zawodu 422103.
Zespół Szkół nr 2 im. Jarosława Iwaszkiewicza w Katowicach działa według przyjętej Misji Szkoły, która stanowi integralną część oferty edukacyjnej, a osiągnięcie zawartych w niej założeń jest jednym z głównych celów działalności szkoły:
Koncepcja pracy szkoły na lata 2014 - 2018
Wizja Szkoły
Jesteśmy szkołą sprzyjającą wszechstronnemu rozwojowi każdego ucznia, szanujemy jego godność oraz wolność światopoglądową i wyznaniową. Przygotowujemy go do kształcenia się przez całe życie.
Misja Szkoły
We wszystkich działaniach kierujemy się wyznawanymi wartościami oraz poszanowaniem praw i godności człowieka, zgodnie z Konwencją o Prawach Dziecka oraz Konwencją o Ochronie Praw Człowieka i Podstawowych Wolności.
Wychowujemy uczniów w duchu uniwersalnych wartości moralnych, tolerancji, humanistycznych wartości, patriotyzmu, solidarności, demokracji, wolności i sprawiedliwości społecznej.
Kultywujemy tradycje oraz ceremoniał szkolny, a wszystkie działania pedagogiczne i opiekuńczo-wychowawcze orientujemy na dobro podopiecznych (tworząc warunki intelektualnego, emocjonalnego, społecznego, estetycznego i fizycznego rozwoju uczniów), a także ich dalszy los.
Pracujemy z młodzieżą w oparciu o nowoczesne programy kształcenia ogólnego zawodowego, i stosujemy efektywne technologie nauczania oraz kształcenia.
Przygotowujemy młodzież do świadomego i racjonalnego funkcjonowania w świecie ludzi dorosłych oraz do pełnienia ważnych ról społecznych.
Ściśle współdziałamy z rodzicami (którzy są najlepszymi sojusznikami nauczycieli, zwłaszcza wychowawców) oraz innymi partnerami zewnętrznymi wspierającymi szkołę w jej rozwoju.
Ustawicznie diagnozujemy potrzeby i oczekiwania środowiska lokalnego oraz wszystkich, bezpośrednich „klientów” szkoły.
Okresowo przeprowadzamy ewaluację wewnętrzną (badanie, diagnozowanie i ocenianie jakości pracy Szkoły), a wyniki ewaluacji skutków działań statutowych i pozastatutowych, wykorzystujemy do stałego doskonalenia działalności Szkoły we wszystkich obszarach jej funkcjonowania.
Absolwenta naszej szkoły cechuje:
- wszechstronny rozwój osobowości,
- postawa twórczego rozwiązywania problemów,
- świadoma refleksja nad sobą, innymi i światem,
- umiejętność aktywnego uczestniczenia w życiu i świadomość swoich obywatelskich obowiązków,
- umiejętność dokonywania wyboru wartości ze szczególnym uwzględnieniem humanitaryzmu, uczciwości i tolerancji,
wolności, honoru, godności własnej i innych, patriotyzmu,
- postawa odpowiedzialności za siebie i swój rozwój,
- dążenie do poznania prawdy.
L.p. |
Poziom strategiczny |
Cele |
Poziom operacyjny |
Zadania |
Realizacja |
Termin realizacji |
I |
Organizacja szkoły |
Doskonalenie pracy wszystkich elementów organizacyjnych |
Rada Pedagogiczna |
Doskonalenie współpracy w ramach pracy Rady Pedagogicznej (współpraca w Zespołach Przedmiotowych, organizowanie lekcji otwartych i pokazowych, spotkania, wymiana doświadczeń, pomoc nauczycielom odbywającym staż). |
Dyrekcja, nauczyciele |
Na bieżąco |
Doskonalenie współpracy Rady Pedagogicznej z Radą Rodziców (uczestnictwo w pracach Rady Rodziców, wspólne decydowanie o wykorzystaniu funduszy, pomoc w pozyskiwaniu funduszy na Radę Rodziców). |
Dyrekcja, wychowawcy klas |
Na bieżąco |
||||
Doskonalenie współpracy Rady Pedagogicznej z Samorządem Uczniowskim (uczestnictwo przedstawicieli Samorządu Uczniowskiego w niektórych spotkaniach Rady Pedagogicznej, współdecydowanie w tworzeniu prawa szkolnego). |
Dyrekcja, nauczyciele, opiekunowie Samorządu Uczniowskiego |
Na bieżąco |
||||
Rada Rodziców
|
Zaangażowanie rodziców w życie szkoły, pomoc w organizacji imprez klasowych, szkolnych. |
Prezydium Rady Rodziców, dyrekcja szkoły, wychowawcy klas |
Na bieżąco |
|||
Pedagogizacja rodziców (organizowanie w miarę możliwości prelekcji, spotkań związanych z bieżącymi problemami dotyczącymi młodzieży. |
Pedagog szkolny, wychowawcy dyrekcja. |
W miarę możliwości |
||||
Samorząd Uczniowski
|
Szeroki udział młodzieży w życiu szkoły (organizowanie przez młodzież akademii, spotkań z ciekawymi ludźmi, akcji charytatywnych)
|
Samorząd Uczniowski, opiekun Samorządu, dyrekcja |
Na bieżąco |
|||
II |
Kadra |
Zatrudnienie możliwie najbardziej kompetentnej, zaangażowanej kadry szkoły |
Pracownicy pedagogiczni |
Doskonalenie merytoryczne i metodyczne (udział nauczycieli w kursach, szkoleniach, konferencjach organizowanych przez ośrodki pedagogiczne, podnoszenie kwalifikacji, wprowadzanie aktywnych metod nauczania). |
Dyrekcja, nauczyciele, zewnętrzne instytucje edukacyjne |
Na bieżąco |
Uzyskiwanie kolejnych stopni awansu zawodowego (wyznaczenie opiekunów stażu, stała opieka nad stażystami, organizowanie lekcji otwartych, ścisła współpraca nauczycieli w pracach związanych z awansem zawodowym). |
Dyrekcja, nauczyciele |
Na bieżąco |
||||
Ocena pracy |
Dyrekcja, nauczyciele |
Według harmonogramu |
||||
Pracownicy administracji i obsługi |
Uzyskiwanie szerszych kompetencji i profesjonalności w zakresie swych zadań
|
Dyrekcja, jednostki organizacyjne organu prowadzącego |
Według potrzeb |
|||
Ocena pracy |
Dyrekcja, nauczyciele |
Według harmonogramu |
||||
III |
Dydaktyka |
Stałe podnoszenie poziomu nauczania |
Metodyka |
Wprowadzenie nowoczesnych, oryginalnych metod nauczania (metody aktywne, wykorzystanie technologii informacyjnej i komputerowej na lekcjach różnych przedmiotów, dbanie o systematyczne sprawdzanie postępów uczniów, zachęcanie uczniów do udziału w olimpiadach, konkursach, wspomaganie ich w przygotowaniach). |
Dyrekcja, nauczyciele, instytucje wspierające (WOM) |
Na bieżąco |
|
|
|
Program nauczania |
Wykorzystanie programów bieżących, wprowadzanie modyfikacji programu, próby wprowadzania programów własnych |
Dyrekcja, nauczyciele, zespoły przedmiotowe, zewnętrzne instytucje wspierające i organy nadzoru pedagogicznego |
Na bieżąco |
Metody pracy z uczniem zdolnym i mającym trudności |
Doskonalenie pracy z uczniami zdolnymi i uczniami osiągającymi niezadowalające wyniki (dla uczniów zdolnych organizowanie zajęć dodatkowych i kółek zainteresowań, dla uczniów słabszych we współpracy z instytucjami pedagogiczno-psychologicznymi organizowanie zajęć rewalidacyjnych, wyrównawczych i indywidualnych). |
Dyrekcja, nauczyciele, pedagog szkolny, Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna |
Na bieżąco |
|||
Olimpiady i konkursy |
Udział uczniów w konkursach przedmiotowych, olimpiadach i zawodach sportowych organizowanych przez szkołę i inne instytucje (wspomaganie i przygotowywanie uczniów do tych konkursów). |
Nauczyciele, dyrekcja |
Na bieżąco |
|||
IV |
Wychowanie |
Program wychowawczy. Organizowanie różnych form pomocy uczniom i rodzicom |
Ocena zachowania |
Wychowawcza rola oceny, przy pełnej akceptowalności jej kryteriów, samoocena |
Nauczyciele, uczniowie |
Na bieżąco |
Patologie |
Diagnoza rozmiarów patologii społecznej wśród uczniów oraz analiza ich przyczyn, prowadzenie działań profilaktycznych (prelekcje, rozmowy indywidualne, współpraca z właściwymi poradniami i ośrodkami, współpraca z policją) |
Dyrekcja, nauczyciele, pedagog szkolny, instytucje zewnętrzne do tego powołane |
Na bieżąco |
|||
Poczucie bezpieczeństwa |
Umacnianie wysokiego stopnia poczucia bezpieczeństwa (realizować akcję zamknięta szkoła”, w okresie wiosny i jesieni zwiększenie natężenia dyżurów nauczycieli na placu szkolnym). |
Dyrekcja, nauczyciele, uczniowie |
Na bieżąco |
|||
V |
Relacje interpersonalne |
Uzyskanie harmonijnej koegzystencji wszystkich członków społeczności szkolnej |
Relacja: dyrektor-nauczyciel |
Umacnianie wysokiego poziomu porozumienia i współpracy |
Dyrekcja, nauczyciele |
Na bieżąco |
Relacja: nauczyciel-nauczyciel |
Umacnianie wysokiego poziomu współpracy, usuwanie występujących napięć |
Nauczyciele |
Na bieżąco |
|||
Relacja: nauczyciel-rodzic |
Wzmocnienie więzi i poprawa poziomu komunikowania się |
Nauczyciele, rodzice |
Na bieżąco |
|||
Relacja: nauczyciel-uczeń |
Wzmocnienie i poprawa poziomu wzajemnych stosunków |
Nauczyciele, uczniowie |
Na bieżąco |
|||
Relacja: uczeń, uczeń |
Poprawa wzajemnych stosunków między uczniami, eliminacja wzajemnej agresji (na lekcjach wychowawczych zwiększyć nacisk na kształtowanie kultury osobistej, na postawy tolerancji i wzajemnego szacunku). |
Uczniowie, nauczyciele |
Na bieżąco |
|||
VI |
Demokracja |
Uzyskanie optymalnej, demokratycznej formy współpracy organów szkoły |
Funkcjonowanie szkoły i jej organów |
Analiza i nowelizacja statutu szkolnego, wso, programu profilaktyki i wychowawczego, regulaminu uczniowskiego |
Dyrekcja, nauczyciele, Rada Rodziców, Samorząd Uczniowski |
W miarę potrzeb |
Przygotowanie do udziału w życiu społeczno-politycznym |
Wprowadzać do zajęć dydaktycznych i wychowawczych tematykę dotyczącą państwa, regionu, obowiązków i praw obywatelskich oraz wiedzy ekonomicznej. |
Dyrekcja, nauczyciele, Samorząd Uczniowski |
Na bieżąco |
|||
VII |
Baza szkoły |
Rozwijanie bazy umożliwiające w pełni realizację zamierzeń dydaktycznych i wychowawczych |
Obiekty |
Bieżące remonty (malowanie, centralne ogrzewanie, modernizacja wejść, termomodernizacja elewacji, modernizacja boisk szkolnych, bieżące remonty ) |
Dyrekcja, organ prowadzący |
W miarę posiadanych środków |
Adaptowanie istniejących pomieszczeń na klasopracownie |
Dyrekcja
|
W miarę posiadanych środków
|
||||
Pomoce naukowe |
Stałe poszerzanie zbioru pomocy dydaktycznych (bieżące zakupy w zależności od potrzeb) |
Dyrekcja, nauczyciele, Rada Rodziców, organ prowadzący |
W miarę posiadanych środków |
|||
VIII |
Współpraca ze środowiskiem lokalnym |
Funkcjonowanie szkoły jako trwałego elementu środowiska lokalnego |
Środowisko lokalne
|
Intensyfikacja współpracy ze środowiskiem lokalnym i lokalnym samorządem (udział młodzieży i pomoc w organizowaniu „Dni Murcek”, współpraca z sąsiadującymi szkołami i instytucjami współpraca z MDK Murcki). |
Cała społeczność szkolna |
Na bieżąco |
Reklama szkoły |
Umacnianie pozytywnego wizerunku zewnętrznego szkoły, prezentacja szkoły na stronie www, na zewnątrz szkoły w instytucjach środowiska lokalnego organizowanie „Dni Otwartych” , uczestnictwo szkoły w imprezach lokalnych. |
Cała społeczność szkolna |
Na bieżąco |
|||
IX |
Ewaluacja |
Koncepcji pracy szkoły ulega zmianie w miarę uzyskiwania informacji z ewaluacji wewnętrznej.
|
Katowice 01.09.2014r.
Zaktualizowano 01.09.2015r.
Osoby odpowiedzialne
Autor: | Mirosława Okoń |
Odpowiada: | Iwona Goźlińska |
Wytworzył: | Mirosława Okoń |
Data ostatniej zmiany: | 2015-10-27 12:27:20 |
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 1550 |