Biuro Obsługi Klienta czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00.
Kasa czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 12.00.
Tryb postępowania w przypadku zgłoszenia awarii przez odbiorców ciepła.
Ustala się następującą procedurę odbierania zgłoszeń o niedogrzaniu w dni robocze po godz.15:00 i w dni wolne od pracy.
1. Odbiorca ciepła zgłasza niedogrzewanie lub awarię konserwatorowi zarządcy lub właścicielowi budynku pełniącemu dyżur pod niżej wymienionym numerem telefonu:
2. Konserwator budynku ustala przyczynę i albo usuwa usterkę lub jeśli przyczyna leży po stronie EMPEC, zgłasza awarię do dyżurnego operatora kotłowni rejonowej KR-1 pod nr. telefonu 59-814-40-94, który przekazuje ją dalej monterowi sieci ZEC-2.
3. W przypadku gdy mieszkaniec budynku zadzwoni bezpośrednio na KR-1, operator kotłów informuje dzwoniącego o obowiązującej procedurze i podaje wymieniony wyżej numer telefonu konserwatora budynku.
Autor: | Anna Haftka |
Odpowiada: | Anna Haftka |
Wytworzył: | Anna Haftka |
Data ostatniej zmiany: | 2024-05-13 11:23:00 |
Odwiedzin na stronie: | 104 |