Archwium - Harmonogram pracy

Biuro Obsługi Klienta czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00.

Kasa czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 12.00.

Tryb postępowania w przypadku zgłoszenia awarii przez odbiorców ciepła.

Ustala się następującą procedurę odbierania zgłoszeń o niedogrzaniu w dni robocze po godz.15:00 i w dni wolne od pracy.

1. Odbiorca ciepła zgłasza niedogrzewanie lub awarię konserwatorowi zarządcy lub właścicielowi budynku pełniącemu dyżur pod niżej wymienionym numerem telefonu:

2. Konserwator budynku ustala przyczynę i albo usuwa usterkę lub jeśli przyczyna leży po stronie EMPEC, zgłasza awarię do dyżurnego operatora kotłowni rejonowej KR-1 pod nr. telefonu 59-814-40-94, który przekazuje ją dalej monterowi sieci ZEC-2.

3. W przypadku gdy mieszkaniec budynku zadzwoni bezpośrednio na KR-1, operator kotłów informuje dzwoniącego o obowiązującej procedurze i podaje wymieniony wyżej numer telefonu konserwatora budynku.

Osoby odpowiedzialne

Autor:Anna Haftka
Odpowiada:Anna Haftka
Wytworzył:Anna Haftka
Data ostatniej zmiany:2024-01-31 12:52:12

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 104