Archwium - Nabór do pracy
Dyrektor Zespołu Placówek Resocjalizacyjno-Socjoterapeutycznych w Oławie
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
– główny księgowy jednostki – 1 etat
- Wymagania niezbędne:
- ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie
- co najmniej 5 letni staż pracy w księgowości,
- posiada łącznie co najmniej pięcioletni staż pracy:
na stanowiskach urzędniczych w jednostkach o których mowa w art. 1 ustawy o pracownikach samorządowych, lub w służbie cywilnej, lub w służbie zagranicznej, za wyjątkiem stanowisk obsługi, lub w innych urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub na kierowniczych stanowiskach państwowych, - znajomość aktów prawnych związanych z funkcjonowaniem placówki oświatowej:
Karty Nauczyciela, Kodeksu Pracy, Ustawy o pracownikach samorządowych i wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych, Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych, Ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, ustawy budżetowej, Ustawy o finansach publicznych, Ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, Rozporządzenia w sprawie zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetów jednostek samorządu terytorialnego, - znajomość przepisów prawnych z zakresu funkcjonowania jednostki samorządu terytorialnego, rachunkowości i finansów publicznych – znajomość zasad księgowości budżetowej,
- praktyczna znajomość obsługi komputera i znajomość programów finansowo-księgowych,
- odpowiedzialność, dyspozycyjność, kreatywność, wysoki poziom kultury osobistej.
- Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe na stanowisku głównego księgowego,
- znajomość programu księgowego firmy Vulcan,
- znajomość zagadnień płacowych w jednostkach budżetowych,
- znajomość obsługi systemu bankowości elektronicznej,
- umiejętność tworzenia wewnętrznych aktów prawnych,
- praktyczna znajomość obsługi komputera (pakiet Office),
- znajomość programu Płatnik,
- znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych oraz podatku dochodowego od osób fizycznych,
- umiejętność sporządzania list płac, deklaracji ZUS i podatkowych,
- znajomość gospodarki kasowej,
- znajomość przepisów dotyczących wynagradzania pracowników samorządowych oraz nauczycieli, znajomość przepisów prawa miejscowego,
- komunikatywność, samodzielność, systematyczność, umiejętność sprawnej organizacji pracy na stanowisku, rzetelność, odpowiedzialność,
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie rachunkowości jednostki,
- wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
- zatwierdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów,
- dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
- dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
- terminowe sporządzanie sprawozdań finansowych i przekazywanie ich jednostce nadrzędnej,
- opracowywanie planu finansowego jednostki na kolejne lata budżetowe,
- przygotowywanie wniosków do Zarządu Powiatu celem dokonania zmian w planie finansowym jednostki,
- terminowe i prawidłowe sporządzanie list płac i deklaracji ZUS,
- naliczanie zasiłków ZUS (np. opiekuńcze, chorobowe, macierzyńskie),
- sporządzanie niezbędnych dla ZUS, US i GUS deklaracji i sprawozdań,
- prowadzenie gospodarki kasowej,
- sporządzania przelewów za faktury, potrąceń z list płac,
- opracowywanie dokumentacji przetargowej,
- przestrzegania dyscypliny budżetowej.
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV) z dokładnym opisem pracy zawodowej i list motywacyjny,
- oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji,
- oświadczenie kandydata, że nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w ustawie o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz.168 ze zmianami),
- kserokopie świadectw pracy potwierdzających zatrudnienie na wymaganym stanowisku,
- kserokopie dyplomów potwierdzające wykształcenie,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
- zaświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,
- dane do kontaktu – e-mail lub telefon.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie placówki w terminie do dnia 18.06.2019 r. do godz. 13.00 lub przesłać pocztą na adres:
Zespół Placówek Resocjalizacyjno-Socjoterapeutycznych w Oławie
ul. Ks. Kutrowskiego 31a
55-200 Oława
w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze głównego księgowego”.
Aplikacje, które wpłyną do szkoły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 71 313 37 44.
Wyniki naboru zostaną ogłoszone w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Oławie.
Małgorzata Mrozińska
Dyrektor Zespołu Placówek Resocjalizacyjno-Socjoterapeutycznych w Oławie
Osoby odpowiedzialne
Autor: | Joanna Lehr |
Odpowiada: | Joanna Lehr |
Wytworzył: | Joanna Lehr |
Data ostatniej zmiany: | 2019-06-04 12:24:59 |
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 1761 |