Archwium - Zamówienia publiczne
Krasnystaw dnia 14-06-2024r.
Zapytanie cenowe dla zamówienia publicznego
o wartości nieprzekraczającej równowartości 130 000 złotych (netto)
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 130 000 złotych (netto), zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej wykonania zamówienia obejmującego remont budynku administracyjnego Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Krasnymstawie w zakresie: izolacji przeciwwilgociowej koszy zaokiennych wraz z malowaniem, wymiany uszkodzonych tynków w piwnicach wraz z malowaniem, wymiany drzwi wewnętrznych w części administracyjno biurowej wraz z malowaniem wszystkich pomieszczeń. Szczegółowy zekres robót budowlanych zawarty jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
Oprócz ceny proszę również o podanie:
– możliwego terminu wykonania zamówienia,
– warunków płatności,
– warunków gwarancji,
Oferty zawierającą żądane informacje proszę złożyć do dnia 25-06-2024r.
– w formie pisemnej na adres Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Krasmymstawie, 22-300 Krasnystaw ul. Piłsudskiego 60a
– za pośrednictwem poczty elektronicznej: krasnystaw.piw@wiw.lublin.pl
Dopuszcza się składanie ofert częściowych.
W przypadku wybrania Państwa oferty zostaną Państwo poinformowani odrębnym pismem o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.
Małgorzata Kalinowska
(podpis na oryginale)
Krasnystaw, dn. 28.11.2023r.
Powiatowy Lekarz Weterynarii w Krasnymstawie zaprasza do składania ofert na wykonywanie usług w zakresie sprzątania budynków i terenów zewnętrznych oraz utrzymania zieleni na terenie obiektu
od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
Zakres usług :
I. Sprzątanie pomieszczeń biurowych zlokalizowanych w budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Krasnymstawie przy ul. Piłsudskiego 60 A, 22-300.
Zakres prac sprzątania pomieszczeń (2 razy w tygodniu), obejmuje:
- zamiatanie i mycie podłóg,
- wynoszenie śmieci do wyznaczonego punktu,
- usuwanie kurzu z mebli, parapetów, mycie drzwi,
- czyszczenie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych,
- odkurzanie wykładzin dywanowych,
- podlewanie kwiatów,
- mycie okien dwa razy w roku.
Środki używane do utrzymywania czystości pomieszczeń (mydło w płynie, środki czystości, ręczniki papierowe, papier toaletowy, worki na śmieci) zapewni Zamawiający.
II . Utrzymywanie terenów zielonych wokół obiektu i zimowe utrzymanie ciągów pieszych i parkingów
- Utrzymywanie terenów zielonych o pow. 35 a wokół obiektów w terminie od 1 kwietnia do 30 września każdego roku i koszenie trawy dwa razy w miesiącu, przycinkę i formowanie drzew, krzewów, grabienie i wywóz liści w okresie jesiennym, pielenie rabat przed budynkiem w razie potrzeby.
- Utrzymywanie w czystości terenów zewnętrznych – sprzątanie ciągów komunikacyjnych pieszych, dróg dojazdowych, parkingów znajdujących się na posesji.
- Zimowe utrzymanie ciągów pieszych i parkingów będzie wykonywane po każdorazowych obfitych opadach śniegu i będzie polegać na odśnieżaniu i posypywaniu mieszanką solno – piaskową ręcznie i mechanicznie – ciągów pieszych o pow. 37,5 m2 i parkingu 200 m2.
Sprzęt i narzędzia niezbędne do wykonywania przedmiotu umowy wokół obiektów zapewni Wykonawca.
Dopuszcza się składanie ofert częściowych.
Oferta powinna zawierać: dane podmiotu świadczącego usługę, miesięczne wynagrodzenie brutto za usługę.
Miejsce składania ofert:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
w Krasnymstawie
ul. Piłsudskiego 60A
22-300 Krasnystaw
adres mailowy: krasnystaw.piw@wiw.lublin.pl
Termin składania ofert: 12.12.2023 r.
Osoby odpowiedzialne
Autor: | Robert Żwirski |
Odpowiada: | Robert Żwirski |
Wytworzył: | Robert Żwirski |
Data ostatniej zmiany: | 2024-06-14 12:18:05 |
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 668 |