Archwium - Nabór do pracy
Dyrektor Muzeum Pogranicza w Działdowie
ogłasza nabór
na stanowisko
ASYSTENTA ds. ADMINISTRACYJNO-ORGANIZACYJNYCH
Miejsce pracy:
Muzeum Pogranicza w Działdowie, ul. Zamkowa 12, 13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie
Wymiar czasu pracy: 1 etat
Zatrudnienie: od 1 stycznia 2020 r.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe. Preferowane kierunki: administracja, prawo lub pokrewne.
- Obywatelstwo polskie.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
- Wysoka kultura osobista, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, kreatywność, odpowiedzialność, sumienność.
Forma i termin składania ofert:
CV oraz list motywacyjny należy przesłać pocztą elektroniczną na adres: ksiegowosc@muzeum.dzialdowo.pl lub dostarczyć do muzeum, ul. Zamkowa 12 - część gotycka (II piętro) w zamkniętej kopercie adresowanej do „Dyrektora Muzeum – Patryka Kozłowskiego” z dopiskiem „nabór na wolne stanowisko” do dnia 6.12.2019 r. do godziny 15.00. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami drogą e-mailową lub telefoniczną do dnia 13.12.2019 r.
Działdowo, 26.11.2019 r.
Patryk Kozłowski
Dyrektor Muzeum Pogranicza w Działdowie
Osoby odpowiedzialne
Autor: | mbartkowska |
Odpowiada: | pkozłowski |
Wytworzył: | mbartkowska |
Data ostatniej zmiany: | 2019-11-26 08:50:31 |
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 1692 |