Archwium - Aktualności
Interaktywne Muzeum Państwa Krzyżackiego w Działdowie ogłasza konkurs na logo Muzeum Pogranicza w Działdowie. Wszystkie szczegóły w Regulaminie.
REGULAMIN KONKURSU NA LOGO
Muzeum Pogranicza w Działdowie
(Interaktywnego Muzeum Państwa Krzyżackiego w Działdowie)
- Organizator konkursu
- Organizatorem konkursu na opracowanie logo jest Interaktywne Muzeum Państwa Krzyżackiego w Działdowie.
- Cel i przedmiot konkursu
- Celem konkursu jest wyłonienie najlepszego graficznego symbolu (logo) dla Muzeum Pogranicza w Działdowie – nowej nazwy Interaktywnego Muzeum Państwa Krzyżackiego w Działdowie.
- Logo wykorzystywane będzie przez muzeum do celów identyfikacyjnych, reklamowych, korespondencyjnych, promocyjnych, itp.
- Konkurs trwa od 07.05.2019 r. do 31.05.2019 r.
III. Warunki uczestnictwa w konkursie
- W konkursie mogą brać udział wszyscy chętni, którzy ukończyli 18 lat.
- Projekty konkursowe mogą być zgłaszane do konkursu indywidualnie lub zespołowo.
- Prace konkursowe należy składać zgodnie z wymogami zawartymi w regulaminie.
- Uczestnik jest zobowiązany przedstawić autorski projekt.
- Zwycięstwo w konkursie jest jednoznaczne z przeniesieniem majątkowych praw autorskich na rzecz Interaktywnego Muzeum Państwa Krzyżackiego w Działdowie w zakresie wskazanym w niniejszym regulaminie.
- Biorący udział w konkursie wyrażają zgodę na możliwość opublikowania prac konkursowych .
- Uczestnictwo w konkursie jest równoznaczne z akceptacją warunków konkursu.
- Forma prezentacji pracy konkursowej
- Projekt znaku graficznego (logo) powinien nadawać się do różnorodnego wykorzystania: reklama, Internet, pisma, ulotki itp.
- Projekt należy wykonać korzystając z komputerowych programów graficznych. Do konkursu należy nadesłać wyeksportowany plik w formacie .png z przezroczystym tłem.
- Zwycięzca jest zobowiązany do przesłania dodatkowo pliku źródłowego z programu, w którym logo powstało.
- Logo winno charakteryzować się następującymi cechami;
- być czytelne i łatwe do zapamiętania,
- być łatwo identyfikowane z Muzeum,
- wzbudzać pozytywne emocje,
- składać się z logotypu (stylizacji literowej) z elementami graficznymi będącymi symbolem.
- Logo nie powinno być skomplikowane pod względem graficznym i kolorystycznym.
- Projekt należy złożyć podając:
- imię i nazwisko,
- telefon kontaktowy
- Miejsce i termin składania prac konkursowych
- Projekty należy składać do dnia 31.05.2019 r. na adres e-mailowy: impk@dzialdowo.pl w załączonym pliku lub na płycie CD/DVD do Muzeum, ul. Zamkowa 12, II piętro.
- Prace konkursowe, niespełniające wymagań, o których mowa w regulaminie konkursu, nie będą podlegały ocenie Komisji Konkursowej.
- Prace dostarczone po terminie nie będą oceniane.
- Kryteria oceny prac konkursowych
Projekty oceniane będą zgodnie z następującymi kryteriami:
1) zgodność projektu z danymi Muzeum,
2) oryginalność znaku, łatwość zapamiętywania,
3) czytelność i funkcjonalność projektu,
4) estetyka wykonania projektu.
VII. Ocena prac konkursowych
Zwycięskie prace zostaną wybrane przez Komisję Konkursową, w składzie:
- Dyrektor Muzeum
- Dwóch pracowników Muzeum
- Dwóch Reprezentantów Organizatora
- Dwóch reprezentantów Rady Muzeum.
VIII. Rozstrzygnięcie konkursu
- W wyniku postępowania konkursowego Komisja Konkursowa wyłania zwycięzcę konkursu.
- Dla zwycięzcy przewidziana jest nagroda pieniężna w kwocie 500 zł.
- Muzeum zastrzega sobie prawo do niewybrania żadnego z projektów.
- Wyniki zostaną ogłoszone do 7.06.2019 r.
- Wyniki zostaną zamieszczone na stronie, Facebook’u Muzeum oraz BIP Muzeum.
Osoby odpowiedzialne
Autor: | mbartkowska |
Odpowiada: | mbartkowska |
Wytworzył: | mbartkowska |
Data ostatniej zmiany: | 2019-05-10 11:38:47 |
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 626 |